יום שלישי , 26 מרץ 2019
ראשי » חדשות » פולקסווגן מציגה: ת'ארו וטיירון לשוק הסיני
פולקסווגן מציגה לראשונה שני SUV המיועדים בלעדית לשוק הסיני. ת'ארו שבצילום הזה וטיירון שלמטה. צילום: VW
פולקסווגן מציגה לראשונה שני SUV המיועדים בלעדית לשוק הסיני. ת'ארו שבצילום הזה וטיירון שלמטה. צילום: VW

פולקסווגן מציגה: ת'ארו וטיירון לשוק הסיני

תומר הדר

עם פתיחת תערוכת גואנגז'ו, פולקסווגן חושפת צמד דגמים חדשים המיועדים באופן אקסקלוסיבי לשוק הרכב הסיני. למי שלא מכיר, בעבר שוק הרכב הסיני נחשב לסוג של בדיחה, אך אז מישהו נזכר שמיליארד סינים לא טועים: הם קונים המון מכוניות. למעשה, עד לפני זמן לא רב, אם יצרן רכב מערבי חפץ לייצר מכוניות בסין עבור הסינים, היה עליו לייצר אותן במפעל משותף עם יצרן סיני. כיום פולקסווגן משווקת בסין את הטיגואן והטוארג, אך גם מציגה דגמים ייחודיים לשוק הסיני: ת'ארו וטיירון.

פולקסווגן מציגה לראשונה שני SUV המיועדים בלעדית לשוק הסיני. ת'ארו הכחול וטיירון שבצילום מעל. צילום: VW
פולקסווגן מציגה לראשונה שני SUV המיועדים בלעדית לשוק הסיני. ת'ארו הכחול וטיירון שבצילום מעל. צילום: VW

פולקסווגן טוארג חדש בישראל

לפי פולקסווגן, הת'ארו הכחלחל שבתמונה משתרע על אורך של 4,453 מילימטרים ועל רוחבה של 1,841 מילימטרים. הגובה הוא 1,632 מילימטרים ואילו אורך בסיס הגלגלים הוא 2,680 מילימטרים (מוכר לבוגרי פלטפורמת MQB).  במפתיע, פולקסווגן בוחרת שלא לחשוף פרטים אודות היצע מנועי הת'ארו – ולמרבה הפלא גם לא חושפת שום מידע אודות רכב הכביש שטח השני שבכוונתה לחשוף: הטיירון, שנחשף בתמונה ותו לא. לדברי סטפן וולנשטיין, מנכ"ל פולקסווגן סין: "עד שנת 2020 יוצגו בסין 12 דגמי פולקסווגן שייוצרו על ידי החברות המשותפות לפולקסווגן ול FAW ו SAIC  הסינית".

צפו גם בזה

פורשה קאיין - עכשיו גרסת הקופה. יותר סקסי ודינאמי, פחות מקום לקיאק. צילום: פורשה

פורשה קאיין: קופה

פורשה מציגה גרסת קופה של הקאיין שמבוססת על מכלולים של הקאיין, המנועים של הקאיין והפלטפורמה של הקאיין. האם הביצועים שלה עדיפים על אלה של הקאיין?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

seventeen − 3 =