שבת , 20 אפריל 2024
הנה גרסת "R" של פולקסווגן TROC שאותו לא תראו בישראל. צילום: VW
הנה גרסת "R" של פולקסווגן TROC שאותו לא תראו בישראל. צילום: VW

פולקסווגן מציגה: T ROC עם הרבה T

תומר הדר

לקראת פתיחת תערוכת ג'נבה בעוד כשבוע, פולקסווגן חושפת גרסה קרבית של  T ROC, רכב הכביש שטח הקטן של פולקסווגן, שנכון להיום אינו מיובא ארצה (ככל הנראה בשל שיקולים מסחריים שכן הדגם נהנה מפופולאריות רבה באירופה והוא אחד מהדגמים הנמכרים שם של VW).

הנה גרסת "R" של פולקסווגן TROC שאותו לא תראו בישראל. צילום: VW
הנה גרסת "R" של פולקסווגן TROC שאותו לא תראו בישראל. צילום: VW

לפי פולקסווגן, גרסתו הספורטיבית של פולקסווגן T ROC, שהיצרנית מכנה פשוט "R" (נסו לומר זאת כמו שודד ים: "אאררר"), מצוידת במפרט טכני שמוכר היטב לכל מי שרכש בשנים האחרונות רכב כביש שטח של קונצרן פולקסווגן, קרי מנוע TSI מוגדש המפיק 300 כוחות סוס, תיבת DSG בעלת שבע מהירויות וכמובן גם הנעה כפולה.

הנה גרסת "R" של פולקסווגן TROC שאותו לא תראו בישראל. צילום: VW
הנה גרסת "R" של פולקסווגן TROC שאותו לא תראו בישראל. צילום: VW

לפי נתוני פולקסווגן, ה-R מזנק ל 100 קמ"ש תוך 4.9 שניות ומגיע למהירות מרבית של 250 קמ"ש. כצפוי, גרסת R  מצוידת במתלים מוקשחים ביחס ל-T ROC הרגיל ובחישוקי 19 אינץ' אופציונאליים, שמסתירים דיסקים בקוטר 17 אינץ' הלקוחים ישירות מן הגולף R. פולקסווגן מדגישה כמובן כי חיצונית הגרסה הספורטיבית נבדלת מן הדגם הרגיל ברמת הפגושים, החצאיות והספוילרים ובנוסף שתא הנוסעים, המבוסס על זה של הדגם הסטנדרטי זוכה לתוספת מושבים ספורטיביים אבל לא לריפוד משובץ.

Check Also

אגרת הרישוי לרכב חשמלי מתייקרת מאד

מדינת ישראל מכניסה את נהגי הרכב החשמלי מתחת לאלונקת המיסים. החל מה-1 לינואר 2025 הטבת אגרת הרישוי תבוטל ותיישר קו לפי 7 קבוצות הרישוי הנהוגות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1 × one =