יום שישי , 20 ינואר 2017
דף הבית » חדשות » וידאו: מיצובישי חוזרת לדקאר?
וידאו: מיצובישי חוזרת לדקאר?
מיצובישי אאוטלנדר PHEV - יתחרה בבאחה פורטוגל - סולל את הדרך לדור חדש של מכוניות ראלי היברידיות? האם נראה אותו גם בדקאר 2016? צילום: מיצובישי

וידאו: מיצובישי חוזרת לדקאר?

כתב: ניר בן זקן

בשני העשורים הקודמים מיצובישי שלטה במירוצי השטח. טומי מאקינן זכה 4 פעמים ברציפות באליפות העולם בראלי עם לאנסר איוו (1996-1999) ומיצובישי מחזיקה בשיא של 12 ניצחונות בדקאר, מירוץ השטח הקשוח והמפרך בעולם. למרות המורשת המפוארת וארון הגביעים העמוס, את ההשתתפות האחרונה שלה בדקאר 2009 מיצובישי יעדיפו ככל הנראה לשכוח כשמתוך 4 רכבים רשמיים רק נאני רומה הצליח להגיע אל קו הסיום במקום העשירי.

כעת מודיעה החברה כי היא תשתתף במירוץ השטח באחה פורטוגל, האחרון בסבב מירוצי הראלי רייד קרוס קאנטרי המהווים את הקדימון לדקאר, עם האאוטלנדר PHAV פלאג-אין הייבריד.

610x141-1

מיצובישי לא חושפת פרטים טכניים על רכב המירוץ והאם הוא מיועד לקטגוריית T2 לרכבים סדרתיים שתחייב אותו לשמור על תצורת השלדה והמיתלים המקוריים או קטגוריית T1 בה רק מעטפת המרכב דומה לרכב הסדרתי אך מתחתיה שלדת צינורות ומערכת מיתלים שונה לחלוטין. המידע היחיד שנמסר הוא שיחידת ההנעה תתבסס על זו של הדגם הפלאג-אין הייבריד המוכר שעבר שדרוג בתפוקה ובתווך הנסיעה שמצברי הלטיום מאפשרים.

הירושי מסואוקה. אגדת דקאר ואחד מנהגי הפיתוח המנוסים ביותר בזירת הראלי העולמית. צילום: מיצובישי

הירושי מסואוקה. אגדת דקאר ואחד מנהגי הפיתוח המנוסים ביותר בזירת הראלי העולמית. צילום: מיצובישי

לעסקת הרכב הטובה ביותר – בהתחייבות!

טיול שטח עם מיצובישי אאוטלנדר

אחרי ההגה ישב הירושי מסואוקה, נהג הניסוי של מיצובישי ומי שהביא לחברה שני גביעים מהדקאר (ב-2002 וב-2003), אבל יהיה עליו להסיר הרבה חלודה שכן היפני שחגג לאחרונה 55 לא השתתף במירוץ שטח מאז הדקאר ב-2009. "באחה פורטוגל יהיה אתגר גדול שכן מדובר בנסיעה רצופה של 500 ק"מ בשבילי כורכר מהירים שיהוו אתגר גדול למערכת ההנעה. המטרה שלנו היא לסיים על הפודיום" הצהיר מסואוקה.
באחה פורטוגל יארך בסוף השבוע שבין ה-22 ל-24 באוקטובר וייקחו בו חלק למעלה מ-300 מתחרים.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*