יום חמישי , 19 אוקטובר 2017
דף הבית » חדשות » מיצובישי טרייטון ברצינות
מיצובישי טרייטון ברצינות
מיצובישי טרייטון ברבריין גרסת טופ גיר. כולל אופנוע. צילום: מיצובישי

מיצובישי טרייטון ברצינות

תומר הדר

יום אחד. זהו פרק הזמן שלקח למיצובישי לומר "רגע, רק אתמול הצגנו גרסה קרבית לייט של הטרייטון – אז עכשיו נציג גרסה קרבית לחלוטין" אז אתמול מיצובישי הציגה עוד גרסה של הטרייטון, גרסת SVP – אך הפעם מדובר בגרסה שפותחה ביחד עם אנשי טופ גיר (לא, קלארקסון כבר לא שם) שבהחלט נראית מסוגלת להשאיר הרבה אבק לגרסת הברביות החמודה עם הקוקיות שהוצגה בתחילת השבוע.

מיצובישי טרייטון ברבריין גרסת טופ גיר. כולל אופנוע. צילום: מיצובישי

מיצובישי טרייטון ברבריין גרסת טופ גיר. כולל אופנוע. צילום: מיצובישי

סיבוב לוהט על מזראטי לבנטה
לעין מימון עם מיצובישי טרייטון

במסגרת הפרויקט לקחו אנשי טופ גיר טרייטון SVP סטנדרטי לחלוטין עם הנעה כפולה, מנוע דיזל בנפח 2.4 ליטרים ותיבה אוטומטית (תכלס, כן ,הוא די סטנדרטי, אל תכעסו אנשי מיצובישי) ויצאו לעבוד. אז קודם כל יש לנו כלוב התהפכות חיצוני, שמיועד להגן על הטרייטון ועל יושביו, כמובן, מפני התהפכות. מערכת הפליטה הוחלפה בכזו שנושפת הרבה יותר טוב מהמקור, המתלים הוגבהו בצניעות כדי לאכלס את הצמיגים המוגדלים. יש כמובן גם LED  באר רציני לגג כדי שהלילות יהיו יותר בהירים וכם פגוש קדמי ראוי שבו גרה כננת. אבל זה לא השוס. גם לא המיגון. השוס הוא האופנוע שגר בתא המטען ומעוגן לכלוב החיצוני. וכמובן גם הגלגל הרזרבי שליד. בקוטר סביל של 33 אינץ', כמו יתר גלגלי הטרייטון. אנחנו בעד.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6