תומר הדר
טנדרים לא חסר. מיצובישי, ניסאן, טויוטה, לכל אחת יש סוס עבודה משלה-שמיועד כמובן לעבודה. הבעיה היא שהצרכנים נוטים להתעייף מהר –ואז יצרני הרכב נאלצים לחדש באמצעות גרסאות מיוחדות, כמו זו שחטיבת הביצועים של טויוטה – TRD פיתחה כדי לתת לקונים קצת חומר למחשבה.

הפעם מגיע תורה של מיצובישי, החטיבה האירופאית במקרה זה, שמציגה את הטרייטון בגרסה שבמיצובישי מכנים SVP, כלומר special vehicle projects. לפי מיצובישי – חטיבת SVP תייצר גרסאות מיוחדות של דגמי החברה במספרים מוגבלים במיוחד (אה הא….) שיכללו תוספות שאינן זמינות לציבור (שוב. אמרנו, אה הא…). במקרה של הטרייטון, מדובר בגרסת פרה ראנר ממנה ייוצרו 250 כלים שיכללו חישוקי 17 אינץ' שעוטים צמיגי BF, ניפוחים עדינים לכנפיים, גריל שונה מעט, מתקן גג ופגוש אחורי ממוגן, כמו גם מדרגות צד ותאורת LED לארגז.
• למכתש הגדול על מיצובישי טרייטון
• והטנדר הטוב בישראל הוא…
המנוע נותר ללא שינוי-מדובר באותו טורבו דיזל בנפח 2.4 ליטרים שמשותף לטרייטון וגם לאחיו מבית פיאט-הפולבאק המפיק 180 כוחות סוס. המחיר בבריטניה, השוק הראשון בו ה-SVP יהיה זמין הוא 28,479 לירות סטרלינג.