המשפחתית הגדולה הגרמנית, אופל אינסיגניה, זוכה לגרסת על. המכונית היא אופל אינסיגניה קאנטרי טורר והיא מוסיפה לגרסה המשפחתית הבסיסית תצורה של סטיישן ("טורר"), מערכת הנעה כפולה עדכנית וגם סדרת הגבהות ומיגונים שמאשררים את השימוש במילה "קאנטרי". באופן הזה יכולה המכונית להתחרות במכוניות כמו סובארו אאוטבק או אאודי אולרואד.

• לא זוכר איך נראה סובארו אאוטבק?
אופל אינסיגניה קאנטרי טורר זוכה, בראש ובראשונה, לעיצוב חיצוני שונה מהותית, כדי שאפשר יהיה לזהות שלא הסתפקתם בסתם אינסיגניה. הגרסה הזו מצוידת בשבכה קדמית (גריל) שונה, בגלגלים גדולים ובולטים ובמיגונים שמבליטים את אווירת הקאנטרי. הגבהה של המרכב ב-2 סנטימטרים אמורה לסייע לחזות הייחודית, וגם להרחיק את המרכב הגדול מפגיעה בשיבושי הדרך.
מערכת ההנעה כוללת את משלוח הכוח לכל ארבעת הגלגלים, עם דיפרנציאל מוגבל החלקה. את הכוח מקבלים הגלגלים דרך מערכת ממוחשבת של משלוח והפחתה בעוצמת המנוע לפי מצב הכביש ולפי הצורך.

שלושה מנועי טורבו בנפח של 2 ליטר יניעו את מרכבת השיבושים. האחד הוא מנוע טורבו בנזין שמייצר 250 כ"ס. השניים הבאים הם מנועי טורבו דיזל: האחד, עם מגדש טורבו בודד, מייצר 165 כ"ס והשני, עם צמד מגדשים, מייצר 195 כ"ס עם מומנט של כ-41 קג"מ בשרניים במיוחד.
חשיפת המכונית לציבור צפויה בין קירותיה המרופדים של תערוכת פרנקפורט, בסוף הקיץ הקרוב.