מהרגע שמישהו חיבר מנוע לשלדה של אופניים, התחלו מרוצים. והמרוצים הראשונים התקיימו בשנות ה-20 במקום שבו התחרו לפני כן על אופניים – מסלולי עץ משופעים. לא עבר זמן רב עד שכוחם המתגבר של המנועים, והמשקלים החלו לפרק את המסלולים אשר תקעו שבבים עמוק בצמיגי הגומי המלא ובגופם של רוכבים חסרי מזל שנפלו במהלך המירוץ.
אופני דרינג'ר (נכון, בדיוק כמו האקדח הדו-קני הזעיר של המערב הפרוע) מיוצרים היום אופניים מקסימים שהם מחווה לעידן שבו נבחנו גבולות היכולת של המכונות, האנשים והטכנלוגיה. והיום בעידן של אקו-תחבורה, זה נראה שאופניים ממונעים – בוודאי כשאלו שמביאים עמם אופי וייחוד – הם לחמניה החמה של התחבורה המודרנית.
האופניים מיוצרים כאמור בעבודת יד ומעוצבים על-ידי אדריאן ואן-אנז ומזכירים מאד את אופנועי המירוץ הראשונים של שנות ה-20. בתוך שלדת הכרמולי תמצאו מנוע 4-פעימות 50 סמ"ק שקט וחסכוני אשר מסוגל להביא את האופניים למהירות של כ-50 קמ"ש בצריכת דלק של 72 ק"מ לליטר וטווח של 500 ק"מ על מיכל דלק 7.4 ליטרים.
אולם לצד היכולת לדווש, לגזגז או לדווש ולגזגז יחדיו, נהנים האופניים מהקפדה יתירה על הפרטים, מאוכף מעור אמיתי, כידון מכופף וצמיגים המיוצרים במיוחד. יהיה עליכם לבחור בין 250 גווני צבע שונים – חלקם דורשים שמונה שכבות עד שמגיעים לגוון הרצוי.
זה יקח בין ארבעה לשישה שבועות לייצר עבורך את האופניים האלו תלוי ברמת הקאסטומיזציה הנדרשת. המחיר גם הוא פרוש על משרעת רחבה. מ-3,500 דולרים לגרסה בסיסית ועד 10,000 דולרים ויותר לדרינג'ר מוקפדים במיוחד.
בארה"ב לא נדרש רישיון לרכב על הדרינג'ר וגם הכלי עצמו לא נדרש לרישוי.