ב.מ.וו התחילה לשווק את המכונית החשמלית שלה i3 בגרמניה רק לפני שבוע. הנה הצצה מרתקת לאופן שבו מנסה היצרן הגרמני ליצור מהפכה בייצור מכוניות ועל הדרך להוזיל את מחירי סיבי הפחמן:

ב.מ.וו התחילה לשווק את המכונית החשמלית שלה i3 בגרמניה רק לפני שבוע. הנה הצצה מרתקת לאופן שבו מנסה היצרן הגרמני ליצור מהפכה בייצור מכוניות ועל הדרך להוזיל את מחירי סיבי הפחמן:
מהפך דרמטי בשוק היוקרה. קאדילק הופכת למותג היוקרה המערבי הראשון שמציג ליין מלא של דגמים חשמליים בלבד. כולם רכבי פנאי-שטח עם מאות כוחות סוס, המון טק ומחיר תחרותי
ההשוואה של מחיר לק"ג לגמרי מוטעית: ק"ג מרוכבים לא מחליף ק"ג פלדה . כדי לקבל חוזק זהה משתמשים בהרבה פחות משקל של מרוכבים-לכן ההבדל הרבה יותר נמוך!