יום שני , 20 מאי 2019
ראשי » חדשות » וידאו: מבחן ריסוק סוזוקי ויטרה
דירוג בטיחות של 5 כוכבים לסוזוקי ויטרה עם הנעה קדמית (כמו אצלנו). צילום: ANCAP
דירוג בטיחות של 5 כוכבים לסוזוקי ויטרה עם הנעה קדמית (כמו אצלנו). צילום: ANCAP

וידאו: מבחן ריסוק סוזוקי ויטרה


תומר הדר

ארגון הבטיחות האוסטרלי, ANCAP – מקבילו של EURONCAP האירופי העניק לסוזוקי ויטארה חמישה כוכבי בטיחות במבחן ריסוק, כך מודיע הארגון. הבדיקה שערך הארגון תקפה רק לדגמי הויטארה בעלי ההנעה הקדמית – אשר מצוידים במנועי בנזין בנפח 1.6 ליטר, קרי גרסאות דומות לאלה שמשווקות בישראל (כמובן, באוסטרליה ההגה נמצא בצידו הימני של הרכב ולא בצידו השמאלי).

דירוג בטיחות של 5 כוכבים לסוזוקי ויטרה עם הנעה קדמית (כמו אצלנו). צילום: סוזוקי
דירוג בטיחות של 5 כוכבים לסוזוקי ויטרה עם הנעה קדמית (כמו אצלנו). צילום: סוזוקי

מבחן רכב סוזוקי ויטרה מול פיאט 500X, ניסאן ג'וק ואופל מוקה

מבחן רכב סוזוקי ג'ימני מול דאצ'יה דאסטר

סוזוקי ויטרה זכתה לציון כללי של 35.79 נקודות מתוך 37. לשם השוואה, מאזדה CX3 קיבל ציון גבוה של 36.44 נקודות מתוך 37. על פי ממצאי סוזוקי, הויטרה עמדה היטב ברוב מבחני הריסוק, אך קיבלה ציונים ממוצעים בלבד במבחן ריסוק קדמי צידי, בו נרשמה הגנה ממוצעת לאזור כפות הרגליים. סוזוקי ויטרה נבחנה בשנה שעברה גם על ידי ארגון הבטיחות האירופי – EURONCAP – וזכתה גם שם לחמישה כוכבים – אך הארגון האירופי לא פירט האם מדובר בגרסה בעלת הנעה כפולה – או בגרסה הרגילה.

צפו גם בזה

הונדה פספורט יוצאת לשטח - בתערוכת האוברלנד באריזונה. צילום: הונדה

הונדה פספורט אוברלנד

הונדה USA, החטיבה האמריקאית של הונדה מציגה רכב אוברלנדינג שמבוסס על דגם פספורט ומוכיחה שגם מי שלא מייצר רכבי שטח קשוחים יכול בהחלט לצאת למסע בשטח, קל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

eleven − 7 =