יום שישי , 26 אפריל 2024
מנסורי מרצדס G בריבוע. מנוע AMG משופר, המון קרבון פייבר, תאורת LED וייחוד שככל הנראה חסר ב-G מהשורה לסוג מסויים של לקוחות. צילום: מנסורי
מנסורי מרצדס G בריבוע. מנוע AMG משופר, המון קרבון פייבר, תאורת LED וייחוד שככל הנראה חסר ב-G מהשורה לסוג מסויים של לקוחות. צילום: מנסורי

מרצדס G קלאס G500 4×4² – בנץ בריבוע

רוני נאק

מרצדס G  קלאס G500 4×4², כך ניכר היטב, הפך מהר מאוד לרכב המועדף על מולטי מיליונרים שרוצים לרדת לשטח. תכלס, אפשר להבין למה: יש לו מנוע של AMG, גלגלי ענק, סרנים פורטאליים ומשקל כולל של שלוש טונות.

מנסורי מרצדס G בריבוע. מנוע AMG משופר, המון קרבון פייבר, תאורת LED וייחוד שככל הנראה חסר ב-G מהשורה לסוג מסויים של לקוחות. צילום: מנסורי
מנסורי מרצדס G בריבוע. מנוע AMG משופר, המון קרבון פייבר, תאורת LED וייחוד שככל הנראה חסר ב-G מהשורה לסוג מסויים של לקוחות. צילום: מנסורי

עם זאת, הבעיה של מרצדס  G500 4×4²היא שלכולם בקרוב יהיה אחד כזה. לכן סדנאות הטיונינג השונות מסתערות עליו בניסיון לחלץ ממנו עוד כמה כוחות סוס, להוסיף לו עוד כמה אינצ'ים וכמובן לא מעט אביזרים. בשבוע שעבר סיפרנו לכם על בראבוס, שהאינטרפרטציה שלה ל G- קלאס כוללת 493 כוחות סוס ותא נוסעים בצבע כחול מזעזע. עכשיו מגיע תורה של מנסורי, סדנה שבדרך כלל עוסקת בעיקר במרצדסים שמגיעים ברגיל ל-300 קמ"ש ומאפשרת להם להגיע ל-350 קמ"ש. האינטרפרטציה של מנסורי ל- G500 4×4²אינה צנועה ביחס לזו של בראבוס. למעשה, היא אפילו מעט יותר קיצונית.

מנסורי מרצדס G בריבוע. מנוע AMG משופר, המון קרבון פייבר, תאורת LED וייחוד שככל הנראה חסר ב-G מהשורה לסוג מסויים של לקוחות. צילום: מנסורי
מנסורי מרצדס G בריבוע. מנוע AMG משופר, המון קרבון פייבר, תאורת LED וייחוד שככל הנראה חסר ב-G מהשורה לסוג מסויים של לקוחות. צילום: מנסורי

כנהוג במנסורי, החברה מתחילה עם  G500 4×4² חדש מהמפעל. לאחר מכן חזית הרכב ננטשת, לטובת חזית חדשה שחלקה עשוי קרבון פייבר. הגריל: קרבון פייבר. סביבת הפנסים: קרבון פייבר. מכסה המנוע: קרבון פייבר (כולל כונס). טיפול הקרבון ממשיך גם בצידי הרכב, עם בתי גלגלים מחופי קרבון פייבר, ידיות עשויות (ניחשתם נכון) קרבון פייבר ומדרגות צד חשמליות עשויות אלומיניום, כולל תאורת LED.

מנסורי מרצדס G בריבוע. מנוע AMG משופר, המון קרבון פייבר, תאורת LED וייחוד שככל הנראה חסר ב-G מהשורה לסוג מסויים של לקוחות. צילום: מנסורי
מנסורי מרצדס G בריבוע. מנוע AMG משופר, המון קרבון פייבר, תאורת LED וייחוד שככל הנראה חסר ב-G מהשורה לסוג מסויים של לקוחות. צילום: מנסורי

הפנים, למרבה המזל, אינו כחול. אנשי מנסורי הסתפקו הפעם בריפוד מחודש למושבים – וכמובן כמה נגיעות של קרבון פייבר בלוח המחוונים. את יתר השינויים ביצעו אנשי מנסורי במנוע. כדי לא לפגוע באמינות, הוחלט במנסורי להתמקד בניהול המנוע של מנוע V8 כפול המגדשים. התוצאה היא תוספת של 63 כוחות סוס להספק המקורי – שמביאים את מנוע ה-AMG של G500 4×4² ל-479 כוחות סוס.

סדנת מנסורי לא פרסמה עדיין את המחיר של הרכב הזה – אבל כאשר גרסת ה-6X6 נמכרת בכמעט מליון אירו אפשר לנחש שהמספר יהיה מעל 500 אלף אירו.

מנסורי מרצדס G בריבוע. מנוע AMG משופר, המון קרבון פייבר, תאורת LED וייחוד שככל הנראה חסר ב-G מהשורה לסוג מסויים של לקוחות. צילום: מנסורי
מנסורי מרצדס G בריבוע. מנוע AMG משופר, המון קרבון פייבר, תאורת LED וייחוד שככל הנראה חסר ב-G מהשורה לסוג מסויים של לקוחות. צילום: מנסורי

Check Also

טויוטה 4Runner מהמם!

רכב שטח כהילכתו! טויוטה 4Runner כל חדש ולא מוותר במ"מ על יכולת השטח והקשיחות של קודמו. מוסיף לזה לא מעט "טק" חכם לשטח. בסתיו אצל הדילרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

four × three =