יום רביעי , 24 אפריל 2024
כלמוביל טרייד אין. 14 דונמים של מכוניות מוכשרות. צילום: נדב כהן יונתן
כלמוביל טרייד אין. 14 דונמים של מכוניות מוכשרות. צילום: נדב כהן יונתן

מתחם חדש לכלמוביל טרייד אין

קבוצת כלמוביל משיקה ברחוב הסיבים 1 פתח תקווה, את מתחם הטרייד-אין החדש המשתרע על פני 14 דונם.  המתחם יכלול תצוגה של דגמי מרצדס, יונדאי, מיצובישי, סמארט ודגמים של מותגי רכב אחרים שאינם מיובאים על ידי כלמוביל.

המתחם כולל מחלקת רכבי יוקרה ומחלקת רכבים פרטיים ובו שטחי תצוגה למאות כלי רכב מכל הסגמנטים והמותגים. כלי הרכב במתחם יוצעו עם תעודת אחריות של היבואן, על שלדת הרכב והגיר.

מתוך המגוון הרחב של הרכבים השמורים מיד ראשונה ופרטית יוכלו הרוכשים לקבל הדרכה מנציגי כלמוביל טרייד אין באיתור רכב מתאים, לבצע נסיעת מבחן, לעבור על היסטוריית הטיפולים של הרכב ולקבל סיוע בהחלטה.

בכלמוביל טרייד-אין ימצא הלקוח את כל השירותים הנדרשים בתהליך קניית רכב החל  ממכירת רכבו, בחירת רכב חדש המתאים לצרכים ולתקציב, בעסקה רגילה או ביצוע עסקת טרייד-אין (החלפת משומש בחדש יותר), פתרונות מימון חוץ בנקאיים של כלמוביל ופתרונות ביטוח מבית כלביטוח. לאחר סיכום העסקה, הרכב יעבור הליך הכנה שבסופו יימסר  ללקוח בעמדת מסירה ייעודית עם כל המסמכים הרלוונטיים כולל תעודת אחריות מהיבואן.

כלמוביל טרייד אין. 14 דונמים של מכוניות מוכשרות. צילום: יוסי אלוני
כלמוביל טרייד אין. 14 דונמים של מכוניות מוכשרות. צילום: נדב כהן יונתן

במתחם יתקיימו במקביל שתי תוכניות CPO(Certified Pre-Owned);  H-PROMISE של יונדאי ו- Proven Exclusivity של מרצדס. שתיהן מבטיחות את האיכות של המכוניות המשומשות באמצעות מתן אחריות ל-12 חודשים והשבחה לפי התקן של התכניות העולמיות הנ"ל.

 

Check Also

נתפס: יונדאי איוניק 6 N

מעל 600 כ"ס, צלחות בלימה 400 מ"מ, מפשקי גלגלים רחבים יותר - יונדאי איוניק 6 N - נתפס בניסויים דינאמיים על מסלול הנורבורגרינג שליד מרכז הפיתוח של יונדאי אירופה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

eighteen − eight =