אנחנו מאד אוהבים את סדנת ICON ואת כלי ה-4X4 המושקעים שיוצאים משם. הסדנה הקטנה שבלוס אנג'לס מוכרת בזכות סדרת FJ המבוססת על לנדקרוזרים וותיקים, אך בשנים האחרונות מרחיבה את ההיצע עם CJ3 קטן וקליל, פורד ברונקו מאד מרשים ושורה ארוכה של לנדקרוזרים מסדרות 60 ו-55 משופרים עד כדי דמעות. המחיר אינו לכל נפש ונושק ל-100 אלף דולרים בממוצע – בארה"ב. משיחה עם ג'ונתן וורד – הבעלים של ICON – נודע לאתר "שטח" כי יש כרגע בסדנה גם שני דיפנדרים – 90 ו-110 אשר עוברים "אייקוניזציה" בימים אלו ממש. הקו של אייקון מכתיב עיצוב קלאסי ומכאניקה עם גאדג'טים מודרניים. וזה הקו המשותף לכל היצירות של הסדנה הזו.
בינתיים חשפה ICON את רכב התצוגה שלה לתערוכת SEMA. דודג' D-200 משנת 1965 מגרסה מיוחדת – פיקאפ כפול-קבינה – אשר יוצרה עבור חברת האחזקה של מסילות הברזל בארה"ב. השיפוץ הפעם כולל את התפריט המוקפד כרגיל של ICON והשקעה רבה במרכב והאביזרים הרבים שמרכיבים אותו. אותו מרכב "קלאסי" משודך לשלדה מודרנית ומערכת הנעה כמעט-סטנדרטית של דודג' ראם 3500 עם מנוע קמינס דיזל 6 ציל' אשר שופר "מעט". ה- D-200 הוזמן על ידי חוואי, ולקוח חוזר של ICON, שיש לו חולשה לטנדרים הגדולים של דודג' אשר עובדים מזה שלושה דורות בחווה.