כשהיא מציגה את הטרנד של שפה העיצובית החדשה של המותג, באחד הסגמנטים החמים ביותר בעולם הרכב וגם אצלנו, עתידה טויוטה לחשוף בתערוכת פריז הקרובה (תחילת אוקטובר), ג'יפון קומפקטי חדש, קרוסאובר ליתר דיוק, אשר עתיד להתחרות מול קרוסאוברים של יצרנים רבים אחרים. במובן הזה האם טויוטה איחרה להגיב?
לפי ההודעה לעיתונות עתיד ה-C-HR להיות היברידי וככל הנראה יתבסס, כמו מתחריו, על פלטפורמה ומערכות הנעה של סגמנט B. במקרה דנן מדובר ככל הנראה בזו של טויוטה יאריס החדשה אשר הושקה לא מזמן גם אצלנו.

עיצוב הטויוטה נוגע בכל הבסיסים החשובים אשר יוצרים מנח אסרטיבי ודינאמי לרכב הפנאי הקטן. היחס בין הדופן לשטח החלונות, בתי הגלגלים הגדולים וכנפיים מנופחות, סרחי עודף קצרים ועוד. לאור היצירתיות הרבה וההעזה של יצרנים רבים בתחום העיצוב – בעיקר בקבוצת הרכב הזו – אפשר לנחש כי הגרסה הסדרתית לא תהיה מאד שונה – למרות השמרנות של טויטה בעניין הזה.

על רקע זה נציין גם כי הונדה צפויה להציגה קרוסאובר קומפקטי סידרתי בתערוכה VEZEL המתבסס על הונדה ג'אז וגם הוא יהיה היברידי. וחשוב לא פחות עבור חובבי השטח, סוזוקי עתידה לחשוף את הג'ימני החדש (אולי תחת השם iV) וזה עתיד להגיע אלינו עוד בשנת 2014.