יום חמישי , 18 אפריל 2024
לרמת הגולן המושלגת על מיצובישי פאג'רו. עד מתי עוד נוכל ליהנות ממכוניות כאלו? צילום: רוני נאק
לרמת הגולן המושלגת על מיצובישי פאג'רו. עד מתי עוד נוכל ליהנות ממכוניות כאלו? צילום: רוני נאק

גלריה: מיצובישי פאג'רו להר אודם

רוני נאק

הרבה הרפתקאות עברתי לאורך השנים על סיפונו של מיצובישי פאג'רו. רכב שהיה ועודנו ציר מרכזי בקבוצת רכבי השטח. בשנים האחרונות, תקנות זיהום אוויר ואופנות משתנות השאירו אותו לבד בשטח – למעט אותו יריב שכמו בסרט פעולה נראה שאי אפשר בלעדיו (טויוטה לנדקרוזר) שניהם דגמים חשובים מאד למותג שלהם, ובשני המקרים הם אחראיים על המוניטין הטובים. בשנים האחרונות פאג'רו התעדן והשתפר מאד בנימוסי הכביש שלו. אפילו הוא ניצח את טויוטה לנדקרוזר במבחן השוואתי בעיקר בזכות היותו כלי רכב יומיומי נעים יותר ועם דינאמיקה עדיפה דווקא על הכביש. ובכל זאת מיצובישי פאג'רו לא זנח את השטח ועם טרנספר "סופר סלקט" המאפשר הנעה כפולה גם בכביש ויחס LOW, וגם נעילת דיפ' מקורית מהיצרן – הוא שומר על יכולת יותר מסבירה בשטח בוודאי אל מול השטפון של רכבי הפנאי הרכים.

לרמת הגולן המושלגת על מיצובישי פאג'רו. עד מתי עוד נוכל ליהנות ממכוניות כאלו? צילום: רוני נאק
לרמת הגולן המושלגת על מיצובישי פאג'רו. עד מתי עוד נוכל ליהנות ממכוניות כאלו? צילום: רוני נאק

כך שכאשר תחזית מזג האוויר סיפרה על השלג שעתיד לכסות את צפון הגולן – מיצובישי פאג'רו היה הבחירה הראשונה ליום מראתוני שמתחיל בנסיעה ארוכה לאודם, ממשיך עם התפלשות ראויה בשלג ומסתיים בדהרה חזרה למרכז – יום של כ- 400 קילומטרים והרבה שעות נהיגה. וכל זה כדי להביא לכם – מי שאיתרא מזלו להיות כלוא במשרד – גלריית צילומים ברזולוציה גבוהה ובמידה שמתאימה גם למסכי המחשב הרחבים של עכברי ההיטק. הורידו חופשי, שתפו, שלחו לחברים – עליי.

Check Also

אדיוס סאנגיונג שלום KGM

החל ב-260 אלפי שקלים לרקסטון שמקבל לא רק מתיחת פנים אלא גם שם חדש על הגריל: KGM. אז שכחו מסאנגיונג יש עכשיו מותג חדש בישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

sixteen − sixteen =