שבת , 27 אפריל 2024
סובארו מציינת 50 שנים למערכת ה-4X4 שלה. יובל של ערך מוסף שעובר בשקט...צילום: סובארו

50 שנים ל-4WD של סובארו!


רוני נאק

בשנת 1972 התגלגלה משערי מפעל סובארו הליאונה סטיישן 4WD הראשונה. עובדה יבשה ולכאורה חסרת חשיבות לציין כי השנה, 2022, זו בדיוק שנת היובל למערכת ההנעה הכפולה ששינתה את פניה של יצרנית הרכב הקטנה-אך-ייחודית מיפן. 

סובארו מציינת 50 שנים למערכת ה-4X4 שלה. יובל של ערך מוסף שעובר בשקט…אייקון תרבותי ולא רק מוטורי. סובארו בראט. כמובן עם תג 4WD על הגריל ומנוע בוקסר. צילום: סובארו

לפני אותה ליאונה סטיישן צנועה כל רכבי ה-4X4 היו רכבי שדה ורכבי עבודה כבדים, כמו טויוטה לנדקרוזר ודומיו. סובארו יצרה פארדיגמה חדשה לגבי מה זה 4X4 ומה אפשר לעשות עם זה. 50 שנים אחר כך היא עדיין ממשיכה עם אותה הנוסחה בהצלחה רבה.

• נהגנו בסובארו אאוטבק החדש

לציון המאורע ההיסטורי, רכש המפעל אקזמפלרים מייצגים מכל הדורות בעלי ההנעה הכפולה, לכמה הקפות פוטוגניות סביב מסלול הניסויים של טוצ'יגי ביפן.

סובארו מציינת 50 שנים למערכת ה-4X4 שלה. יובל של ערך מוסף שעובר בשקט…הסובארו הכי נחשקת: 1998 Impreza 22B STI צילום: סובארו

אצלנו סובארו משווקת על ידי סמלת וכל דגמיה כיום נהנים מאותה מערכת הנעה כפולה אייקונית שעברה לאורך השנים שיפורים, עידונים ופיקוד אלקטרוני.

 

Check Also

הממשל הסיני מזהיר: אתם מייצרים יותר מדי מכוניות

אחרי שנים של תמריצים וסובסידיות, כשברקע טענות שהממשל הופך את הרכב החשמלי לנשק מול המערב – מישהו במפלגה הקומוניסטית עוד שניה ילחץ על הבלמים

One comment

  1. איפה יפצ'וק הי"ד?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

fifteen + two =