רוני נאק
צוותי עבודה של פיאט-קרייזלר ושל קבוצת פיג'ו מאיצים את התהליך שיביא בסופו של דבר למיזוג בין שתי ענקיות הרכב – זאת למרות משבר קורונה. כך כתב מנכ"ל קבוצת פיג'ו, קרלוס טווארס, בנייר פנימי אשר הגיע לידי סוכנות הידיעות רויטרס.
טווארס עוד כתב בפתק כי הצוותים עומלים על סינרגיות בתחומים נוספים. השיחות בין שני הגופים, כמו גם העבודה התכליתית על פרטי המיזוג ממשיכים בתקופה שבה הדרישה לכלי רכב חדשים באירופה ובארה"ב נמחקה. עצירת התפוקה במפעלים משילוב של סגר בריאותי לעובדים וכמובן של הלקוחות ומערכי המכירות – יוצרת רעב משמעותי למזומנים עבור יצרניות רכב רבות ו-PSA כמו FCA בכללן, ולו רק להשאיר את האורות דולקים בקווי היצור.
הג'וקר שבחפיסת הקלפים (ולא מוזכר בהודעה של רויטרס) הוא המיזם המשותף של PSA עם דונגפנג בסין . שותפות שנוסדה בעיר ווהאן בשנת 1992 (50% לכל צד) ומייצרת כמיליון מכוניות לשוק הסיני שכבר מתחיל לצאת לאיטו ממשבר הוירוס הנוכחי.