שבת , 4 מאי 2024
הנה פורשה מקאן עם קיט טורבו מלא וצבע ייחודי ברוח גרסאות המירוצים של היצרן. אחלה. צילום: פורשה
הנה פורשה מקאן עם קיט טורבו מלא וצבע ייחודי ברוח גרסאות המירוצים של היצרן. אחלה. צילום: פורשה

פורשה מקאן מרוצים

רוני נאק

למה לבנות פורשה מקאן בחליפת מרוצים? התשובה: כי אפשר. אך עם זאת, הבה נודה על האמת: פורשה מקאן אינו הבחירה הראשונה באמת בכל הקשור בפורשה ספורטיביות. יש 911, יש בוקסטר, יש קיימן, יש אפילו פאנאמרה. אך עם זאת, מישהו בפורשה אסיה פאסיפיק, החטיבה שאחראית על סין, על יפן, על הפיליפינים ועל עוד מדינות של כסף גדול החליט שזו הדרך הטובה ביותר ללב הלקוחות.

ככה נראית פורשה מקאן טורבו מבפנים. נחמד לא? צילום: פורשה
ככה נראית פורשה מקאן טורבו מבפנים. נחמד לא? צילום: פורשה
מבחן השוואתי פורשה מקאן מול יגואר F-PACE
ליער יתיר עם פורשה קאיין

בניסיון לדחוף כמה מקאן נוספים מחוץ לאולם התצוגה היא לקחה את המקאן טורבו עם חבילת הביצועים, זו שמחלצת ממנו 440 סוסים ולהעניק לו טיפול מייק אובר בסגנון פורשה. כלומר בעיקר לצבוע אותו בצבעי אדום, כסף, שחור ולבן אה לה פורשה רייסינג. ואם מישהו במזרח הרחוק חושב שעבודת הפחחות וצבע הזו מספיקה כדי לעלות על מסלול, אנו כמובן מאחלים לו הצלחה ומקווים שהצביעה היחודית לא תעשה בעיות בכל הקשור בפחחות וצבע.

הנה פורשה מקאן עם קיט טורבו מלא וצבע ייחודי ברוח גרסאות המירוצים של היצרן. אחלה. צילום: פורשה
הנה פורשה מקאן עם קיט טורבו מלא וצבע ייחודי ברוח גרסאות המירוצים של היצרן. אחלה. צילום: פורשה

Check Also

יונדאי מפתחת מערכת היברידית לרכבים קטנים

ענקית הרכב יונדאי מזהה היטב את ההאטה במכירות הרכב החשמלי וממהרת למלא את החלל עם דגמים היברידיים שיתבססו על מערכת היברידית חדשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

eighteen + 4 =