יום שני , 12 מאי 2025
Audi S6 Avant e-tron רק 865 אלפי שקלים. צילום: אאודי

אאודי A6 e-tron החל ב-524,600 שקלים

רוני נאק

אאודי ישראל מתחילה לשווק את משפחת דגמי A6 e-tron החשמליים. מעבר לעצם קיומם דגמים אלה כבר מנצלים את הפלטפורמה החשמלית החדשה של היצרנית, PPE ולה יתרונות רבים החל ממשקל מופחת ועד ארכיטקטורה של 800 וולט (במקום 400 וולט).

מעבר לארכיטקטורת 800 וולט מביאה יתרונות רבים ובהם טעינה אולטרה מהירה של עד 270 קילו-וואט. צילום: אאודי

 

העיצוב החיצוני של הרכב נקי ומתמקד בדינמיות, ספורטיביות ואלגנטיות. חזית הרכב כוללת מסכה שחורה המקיפה את הסבכה והפנסים הקדמיים ומשקפת את שפת העיצוב המובהקת של דגמי ה-e-tron. הפנסים העיקריים ואלמנטים פונקציונליים אחרים, כמו חיישני מערכת הסיוע המתקדמים של הנהגים (ADAS) ופתחי האוויר החיצוניים, משולבים במתאר. קו הגג הדינמי של ה-Audi A6 e-tron הכולל גג זכוכית פנורמי פוטוכרומי (הנאטם בלחיצת כפתור) נשען על בסיס חזק עם גובה נמוך, בעוד גרסת ה-Avant (ה-S6 e-tron) מאופיינת גם בקו גג שטוח מאוד, עם קורת D משופעת קדימה ועם פס עיצוב אלומיניום הנמתח מקורה A עד לספוילר של הגג. 

קוקפיט דיגיטלי מלא – כאן S6 – עם מסך נוסף לנוסע, מראות ווירטואליות וגם גג שמש פוטוכרומי. צילום: אאודי

• זו אאודי RSQ8

הממדים הם אורך של 4,928 מ"מ, 2,137 מ"מ (כולל מראות) ברוחב, בסיס גלגלים של 2,946 מ"מ וגובה של1,487 מ"מ (גרסת Avant  בגובה 1,504 מ"מ) מדובר במכונית גדולה ועם מרחב פנימי משמעותי.

בפנים תגלו תצוגה פנורמית של ממשקAudi MMI  עם מסך OLED קעור לצד מסך נוסף לנוסע בחזית. המסך הפנורמי בעיצוב דק, בטכנולוגיית OLED, כולל את ה-Audi virtual cockpit Plus עם מסך בגודל 11.9' לצד מסך ה-MMI touch בגודל 14.5', בעוד הנוסע לצד הנהג נהנה ממסך LED בגודל 10.9', המשולב בעיצוב הדשבורד. בנוסף, לנהג יש תצוגה עילית (תלוי בגרסה) רחבת זווית המשלבת מציאות רבודה.

Audi S6 Avant e-tron רק 865 אלפי שקלים. צילום: אאודי

 

בתחום ההנעה אפשר לבחור בין סוללת ליתיום-יון עם קיבולת 75.8 קוט"ש בגרסת ה-50 וסוללה בעלת קיבולת של 94.9 קוט"ש בגרסת ה-55 ובשתי גרסאות S6. גרסת Audi A6 e-tron 50 מציעה הספק מירבי של 285 כ"ס הצומח במצב Boost ל-326 כ"ס, עם 44.3 קג"מ המאיצים את הרכב ב-6 שניות מאפס למאה קמ"ש. גרסת Audi A6 e-tron 55 מציעה הספק של 367 כ"ס המזנק במצב  Boost  ל-380 כ"ס עם 57.6 קג"מ המאיצים את הרכב ב-5.4 שניות מאפס למאה קמ"ש. שתי גרסאות אלו מצוידות במנוע יחיד והנעה אחורית. גרסאות הקצה משווקות עם הנעת קוואטרו ומציעות הספק של 503 כ"ס הקופצים במצב Boost ל-550 כ"ס ומאיצים את הרכב ב-3.9 שניות מאפס למאה קמ"ש. טווחי הנסיעה משתנים בין הגרסאות השונות בטווח שבין 600 ל-727 ק"מ WLTP. טעינהת הסוללת יכולה להתבצע ב-AC עד 11 קו"ט או DC עד 270 קו"ט.

חבילת הבטיחות זוכה לדרגה 8 של משרד התחבורה – הציון הגבוה ביותר – וכוללת בין השאר גם פנסי חזית אקטיביים, סייען חניה, ניטור שטח ומת וכמובן בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום ו-7 כריות אוויר.

Audi S6 Avant e-tron הטוף שבהיצע עם מתלי אוויר ומחיר בהתאם. צילום: אאודי

מחיר גרסת ה-Audi A6 Sportback 50 e-tron  יעמוד על ,524,600 ₪, זאת בתוספת אגרת רישוי שנתית בסך  5,365₪.

מחיר גרסת ה-Audi A6 Sportback 55 e-tron  יעמוד על 649,600 ₪, זאת בתוספת אגרת רישוי שנתית בסך 5,365₪.

מחיר גרסת ה-Audi S6 Sportback e-tron יעמוד על 849,600 ₪, זאת בתוספת אגרת רישוי שנתית בסך 5,365 ₪.

מחיר גרסת ה-Avant של גרסת הקצה יעמוד על 864,900 ₪ בתוספת אגרת רישוי שנתית בסך 5,365 ₪.

Check Also

סטנדרט חדש של כוח וחסכון – יונדאי חושפת מערכת היברידית חדשה

דור חדש של מערכות הנעה היברידיות מפציע. יונדאי פיתחה מערכת היברידית מודולארית שניתן להצמיד לשורה ארוכה של מנועי בעירה פנימית. יחידה היברידית לדגמים רבים בהיצע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *