רוני נאק
דגם הפנאי שטח הגדול של אאודי – Q7 – מגיע אלינו אחרי מתיחת פנים עמוקה למדי. בעוד שחיצונית מדובר ברענון מינורי שנועד ליישר קו עם המראה המותגי החדש של AUDI – רכב הפנאי שטח הגדול מקבל תא נהג חדש לגמרי. בדומה לאאודי Q8 – תמצאו קוקפיט דיגיטאלי מלא עם שלושה מסכים שונים: לוח מחוונים בגודל 12.3 אינץ', מסך מולטימדיה 10.1 אינץ' ומסך שלישי לבקרת אקלים של 8.6 אינץ'.
חבילת האיבזור אחידה ונקראת LIMITED וכוללת פנסי LED מלא, ריפודי עור, מתלי אוויר, מע' שמע BOSE, בקרת אקלים עם 4 איזורים ועוד רשימה מאד ארוכה שתוכלו לראות ולהוריד מכאן
גם חבילת הבטיחות מקיפה ביותר וכוללת מערך בטיחות אקטיבי מלא שמסמן V על כל הסעיפים למעט זיהוי תמרורים.
בתחום ההנעה יש חידושים. גרסת ETRON יורדת מההיצע ובמקומה מקבלים גרסאות דיזל ובנזין – (286 ו-340 כ"ס) שתיהן טורבו בנפח 3.0ל' ועם מערכת היברידית קלה של 48V אשר נותנת פוש בתנאי שיוט ובעומס נמוך (בין 55 ל-160 קמ"ש) כדי לאפשר לדומם מנוע בנסיעה. הכוח יורד לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים.
למרות הבדלי המנוע המחיר של שתי הגרסאות זהה 590,000 שקלים ולפי מנהל מותג אאודי: "יש כאן הצעת מכר הכי טובה בקבוצה".