רוני נאק
יצרנית רכבי העבודה החשמליים – בולינגר – אשר מייצרת רכבי עבודה חשמליים עתירי כוח אך דלים בפינוקים, הודיעה כי היא מציעה למכירה לא רק SUV קשוחים וטנדרים עוצמתיים (בגודל של סילבראדו) – אלא גם את הפלטפורמה החשמלית שלהם. כך למשל יוכל לקוח לרכוש את פלטפורמת ההנעה הכפולה החשמלית מבולינגר ועליה לבנות איזה מרכב שמתאים לו על פי צרכיו, למשימות מיוחדות או הזיות פרטיות.

לפלטפורמה שני מנועים אשר יכולים להניע את הגלגלים הקדמיים, האחוריים או את כולם יחד. במפרט הטנדר שלה בולינגר מציינת 614 כ"ס, 95 קג"מ וטווח EPA של 320 ק"מ ממצבר של 120 קוט"ש. המתלים הם עצמות עצה כפולות עם אופציות לקפיצי אוויר ואף לטבורי גלגל פורטאליים (כמו באמר H1). אפשר לבחור בין כמה בסיסי גלגלים וממערך מצברים של עד 180 קוט"ש.

על פי המפרט של היצרן כשר הנשיאה של הפלטפורמה עומד על כ-2.5 טונות, היא כבר כוללת בקרת יציבות ומשיכה, היגוי הידרולי, ABS, ממיר כוח של עד 15 קו"ט (להפעלת ציוד בשטח). למצבר מערכת ניהול תרמית (שזה אומר "קירור") עצמאית המשולבת בתוכה והיא מסוגלת לכן ליהנות משירותי הטעינה של החזקות בעמדות הטעינה לרכב חשמלי.
בולינגר לא פרסמה את מחיר השלדה – אולם כאשר המחיר של ה-SUV והטנדר שלהם עומד על 125 אלפי דולרים – כנראה שגם השלדה לא תהיה מאד זולה. לפיכך הפניה היא פחות לחובב השטח המצוי (אולי רק לעשירים שבהם) ויותר לחברות גדולות, רשויות מוניציפליות וכן לגופים ביטחוניים שם התקציבים הגדולים.