סדנת QT חשפה בשבוע שעבר גרסה חזקה ומעודכנת של הווילדקאט. מדובר בגרסת מנוע חדשה אשר מצטרפת להיצע הקיים בין שלושת הגרסאות של הווילדקאט הקרבי. התוספת המלהיבה כוללת מנוע דיזל 3.0 ל' עם דני מגדשי טורבו שנעקר מליבו של לנדרובר דיסקברי 4. המנוע הזה, אשר פותח יחד עם יגואר, הרים את הרף במונחי ביצועים לסוג הזה של המכוניות והוא מתאים מאד להמשך פיתוח לספורט המוטורי.
סדנת QT היא הראשונה שהצליחה לשלב את דור המנועים החדש הזה לתוך פלטפורמה של רכב מירוצים. לדבריהם מנוע הדיזל של לנד רובר עלה על הציפיות. QT הגיעה להספק של 316 כ"ס ומומנט של 58 קג"מ עם נתונים כאלו יש למנוע יכולת להתמודד עם כל מערך הקשיים שבראלי דקאר.
כשהם עובדים בצמוד למומחים בתחום האלקטרוניקה והעברת הכוח, האינטגרציה של המנוע הייתה מאד מוצלחת – כך לפי QT – וכרגע הסדנה עובדת בקצב מואץ כדי להכין שני ווילדקאט TDV6 לראלי שייערך בספרד במהלך מרץ. עוד ידעה הסדנה לספר על התעניינות רבה מצד לקוחות בינלאומיים בחבילת ההנעה החדשה הזו.
• אז מה?! לנד רובר עושה לכם את זה?
אלו מכם שחושבים שטעינו וכי מדובר בעצם בבאולר, לא לגמרי צודקים. סדנת QT רכשה מבאולר את הזכויות לייצור של הווילדקאט בשנת 2007 ומאז היא מספקת את השירות לבעלי הכלים כמו גם מייצרת ווילדקאט חדשים בעצמה. הבסיס הוא דיפנדר ועליו מסבך צינורות לחיזוק והגנה על הצוות. על ההנעה מופקדים מנועי בנזין V8 שמקורם בלנדרובר ויגואר ועתה הצטרף גם הדיזל החדש. בנוסף, פותחה תיבת הילוכים חדשה, מחוזקת, שיחסי ההעברה שבה הותאמו לעקומת הכוח של המנוע החדש. עוד עודכנה תיבת ההגה ועתה ההיגוי חד ומהיר יותר ודורש פחות עבודת ידיים מהנהג – רכיב זה כבר נוסה בדקאר האחרון. לסיום עודכנו גם המתלים של הווילדקאט והם כוללים בולמים של DONERRE בקוטר עצום של 60 מ"מ על תושבות קוילאובר מייצור של QT.