יום שלישי , 26 מרץ 2019
ראשי » חדשות » Brabus G Class
זה ברבוס G500 ויש לו 500 כ"ס וגם מתלים מעודכנים, חישוקי 23 אינץ' ופנים מאד משודרג. מחיר? פי שתיים ממחיר מרצדס G קלאס חדש סטנדרטי. צילום: BRABUS
זה ברבוס G500 ויש לו 500 כ"ס וגם מתלים מעודכנים, חישוקי 23 אינץ' ופנים מאד משודרג. מחיר? פי שתיים ממחיר מרצדס G קלאס חדש סטנדרטי. צילום: BRABUS

Brabus G Class

רוני נאק

למי שלא מכיר- בראבוס היא הילדה הרעה של עולם הטיונרים של מרצדס בנץ: בעוד AMG הלכה בתלם ושיפרה מרצדסים באופן אלגנטי ונקי (יחסית), עד שקיבלה חיבור ממרצדס שרכשה אותה והפכה אותה בעצם לחטיבת הביצועים הרשמית שלה –  בראבוס הלכה תמיד על קיצון: מכסי מנוע מטורפים, בודיקיטים משוגעים וכמובן הספקי מנוע קיצוניים למוצרים שמיועדים למי שרוצה קצת יותר "צומי".

זה ברבוס G500 ויש לו 500 כ"ס וגם מתלים מעודכנים, חישוקי 23 אינץ' ופנים מאד משודרג. מחיר? פי שתיים ממחיר מרצדס G קלאס חדש סטנדרטי. צילום: BRABUS
זה ברבוס G500 ויש לו 500 כ"ס וגם מתלים מעודכנים, חישוקי 23 אינץ' ופנים מאד משודרג. מחיר? פי שתיים ממחיר מרצדס G קלאס חדש סטנדרטי. צילום: BRABUS

לכן קשה לומר שאנו מופתעים לאור העובדה שבראבוס מציגה גרסה משלה למרצדס G קלאס החדשה – והגרסה הזו מטורפת לחלוטין. מה שבראבוס עושה זה לקחת מרצדס G500  ולשחק איתו משחק ידידותי של "בוא ניתן לך כוחות סוס" שמתחיל ב-V8 שמפיק כ-415 כוחות סוס מארבעה ליטרים ומסתיים בדיוק ב-500 כוחות סוס שמאפשרים לבהמה לזנק ל-100 קמ"ש תוך 5.7 שניות.

זה ברבוס G500 ויש לו 500 כ"ס וגם מתלים מעודכנים, חישוקי 23 אינץ' ופנים מאד משודרג. מחיר? פי שתיים ממחיר מרצדס G קלאס חדש סטנדרטי. צילום: BRABUS
זה ברבוס G500 ויש לו 500 כ"ס וגם מתלים מעודכנים, חישוקי 23 אינץ' ופנים מאד משודרג. מחיר? פי שתיים ממחיר מרצדס G קלאס חדש סטנדרטי. צילום: BRABUS

רשימת השיפורים ארוכה מאוד, לכן נסתפק בלציין שהוא נוסע על חישוקי 23 אינץ', יש לו תאורת גג שכוללת פנסי LED, כיול מחודש למערכת המתלים ועיצוב מחודש לתא הנוסעים וכמובן, איך אפשר בלי, מכסה מנוע מקרבון פייבר עם כניסות ליניקה שלא כל כך ברור בעצם לאן הן מובילות.. כל היתר באמת מוגבל רק על ידי עומק הארנק ומידת הרצון של הלקוחות.

זה ברבוס G500 ויש לו 500 כ"ס וגם מתלים מעודכנים, חישוקי 23 אינץ' ופנים מאד משודרג. מחיר? פי שתיים ממחיר מרצדס G קלאס חדש סטנדרטי. צילום: BRABUS
זה ברבוס G500 ויש לו 500 כ"ס וגם מתלים מעודכנים, חישוקי 23 אינץ' ופנים מאד משודרג. מחיר? פי שתיים ממחיר מרצדס G קלאס חדש סטנדרטי. צילום: BRABUS

צפו גם בזה

פורשה קאיין - עכשיו גרסת הקופה. יותר סקסי ודינאמי, פחות מקום לקיאק. צילום: פורשה

פורשה קאיין: קופה

פורשה מציגה גרסת קופה של הקאיין שמבוססת על מכלולים של הקאיין, המנועים של הקאיין והפלטפורמה של הקאיין. האם הביצועים שלה עדיפים על אלה של הקאיין?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

eleven + three =