יום ראשון , 22 ספטמבר 2019
ראשי » חדשות » בפעם הראשונה: טנדר שברולט ישמש PACE CAR בדייטונה
מדד החשיבות של הטנדרים בארה"ב עלה מעט עם שברולט סילבראדו שייקבל המון זמן מסך כ-pace car בדייטונה 500. צילום: שברולט
מדד החשיבות של הטנדרים בארה"ב עלה מעט עם שברולט סילבראדו שייקבל המון זמן מסך כ-pace car בדייטונה 500. צילום: שברולט

בפעם הראשונה: טנדר שברולט ישמש PACE CAR בדייטונה

 

תומר הדר

אם אין לכם מושג מה זה נאסקאר, או שאתם חושבים שנאסקאר היא סדרה של מרוצים שהם בעצם פניה אחת ארוכה שמאלה, אז יש מצב שאתם קצת טועים, אבל גם יש מצב שאתם קצת צודקים. מה שבטוח – נאסקאר זה מגניב בטירוף,  כי מה לעשות שמכוניות בעלות מנועי וי שמונה שנוסעות במהירות 300 קילומטרים לשעה במרחק של כמה מטרים מהצופים זה מגניב בטירוף. סוג של פול קונטאקט אבל עם מנועים וכלובי בטיחות.

ולכל מרוץ נאסקאר יש מכונית קוצבת, מה שנקרא PACE CAR  כלומר המכונית שמכתיבה למכוניות במסלול האובאלי את הקצב כשיש עיכוב מסוים או בשלבי ההזנקה. לנאסקאר היו הרבה מכוניות קוצבות וכל אחת מהן היא מכונית מיוחדת, אך בנאסקאר אף פעם לא היה שברולט סילבראדו בתפקיד מכונית קוצבת, עד עכשיו.

• שברולט סילבראדו משווק בישראל החל מ-236 אלפי שקלים

הסילבראדו ששברולט הקציבה למשימה הוא אומנם סטנדרטי למדי, אך לדייל ארנהארט ג'וניור שינהג בו כנראה יהיה די כיף ללחוץ על הגז ולהעיר מנוע 8V בנפח 6.2 ליטרים – שמפיק 420 כוחות סוס, הספק שרק לפני כמה עשרות שנים נחשב אגדי בקרב מכוניות שרירים אמריקאיות, שבעצמן היו הבסיס למכוניות שהתחרו בנאסקאר.

צפו גם בזה

ב.מ.וו הודיעה כי לא תמשיך לפתח את i3 - היצור בינתים ימשיך לאור הביקוש ותקנות הזיהום. צילום: BMW

ב.מ.וו i3 הסוף

לא תהיה השקעה בפיתוח הדגם - אלא משהו חדש לגמרי בעוד כשנתיים וחצי. ב.מ.וו באסטרטגיה חשמלית חדשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

11 − seven =