יום שני , 16 ספטמבר 2019
ראשי » חדשות » ג'יפ גרנד צ'רוקי עושה דראג
מה יעשה ג'יפ גרנד צ'ירוק טראקהוק מול אגדות מוטוריות מהעבר? נחשו....צילום: ג'יפ

ג'יפ גרנד צ'רוקי עושה דראג


תומר הדר

ג'יפ, כך יוכלו לספר לכם לא מעט מתושבי צפון תל אביב, כבר אינו מותג של חובבי שטח מובהקים. ומכיוון שכך, היצרנית אימצה גישה של "אם לא לרדת לשטח, אז לפחות לעשות את זה בכביש כמו שצריך". אז קיבלנו את ג'יפ גרנד צ'רוקי טראקהוק. הגרסה המוגדשת-מטורפת של הגרנד, שמצוידת במנוע 8V מוגדש שמאפשר לטראקהוק לזנק ל-100 קמ"ש תוך 3.7 שניות, לא רע בשביל רכב כביש שטח וכשחושבים על זה, אז גם לא רע בשביל פרארי.

מה יעשה ג'יפ גרנד צ'ירוק טראקהוק מול אגדות מוטוריות מהעבר? נחשו....צילום: ג'יפ
מה יעשה ג'יפ גרנד צ'ירוק טראקהוק מול אגדות מוטוריות מהעבר? נחשו….צילום: ג'יפ

בכל מקרה, בארה"ב כבר מכירים כמובן את הטראקהוק היטב, אך בבריטניה לא, ולכן ג'יפ החליטה לחגוג את הגעתו במה שהיא יודעת לעשות היטב: מרוץ דראג. וכדי שהבריטים לא יעקמו את האף לנוכח קורבט, או חס וחלילה משהו איטלקי, ג'יפ הביאה את מה שהבריטים מכירים: אאודי קוואטרו ו-TVR גריפית'.

הקוואטרו למי שלא יודע מצוידת במנוע ה 2.2 האגדי של אאודי שלצידו מקנן מגדש טורבו ענק שאיפשר לה לשלוט בשנות ה-80 בסצנת הראלי, וכמובן ההנעה הכפולה האגדית שהפכה את אאודי למתחרה לגיטימית לב.מ.וו ומרצדס.

הגריפית' היא שריד לימי תפארתה של תעשיית הרכב הבריטית – מכונית ספק על ספק שרירים שמצוידת במנוע V8 בנפח 5.0 ליטרים. פייר? כוחות זה לא, ויש מצב שאם ג'יפ הייתה שולפת ממחסניה איזו דודג' ספורטיבית זה היה נגמר אחרת, אך בואו לא נקלקל את ההפתעה.

צפו גם בזה

זה מה שמרגש אותנו. יחידת הנעה חשמלית עם שני הילוכים שנותנת יותר חיסכון וביצועים. צילום: ZF

הנעה חשמלית הדור הבא

ZF חושפת יחידת הנעה חשמלית עם 2 הילוכים וגמישות ליישומי רכב רבים - מקופקטיות ועד ספורטיביות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

19 − twelve =