תומר הדר
פייר, כולם משפרים ריינג' רובר. אחרי הכל, יש שם מה לשפר: מנועי ה 8V, המתלים, הפנים. ורק לוולאר בקושי מתייחסים. ובכן, לא עוד: סדנת LUMA משיקה קיט שמיועד לקחת את הוולאר ו..להרחיב אותו. אז נכון, יתכן בהחלט שכשדיברנו על לקחת רכב ולשפר אותו כמו שצריך לא ממש דיברנו על בודיקיט שמוסיף לא פחות מ100 מילימטרים לרוחבו של הוולאר, אבל היי: זה וולאר, יש מי שמשפר אותו ויש מי שיקנה.
הקיט של LUMA שהופך את הוולאר ל CLR GT כולל, לצד הכנפיים המנופחות, גם פגוש קדמי שכולל ספליטר תחתון, גריל קדמי שונה וגם פתחי איוורור למכסה המנוע כמו גם חצאיות צד, ספוילר אחורי ודיפיוזר שתוחם צינורות פליטה שמנמנים. מכיון שהגוף התרחב, גם הגלגלים צריכים להתאים – לכן LUMA מספקת סט חישוקי 22 אינץ' שעוטים צמיגי 305/35, מידה לא רעה אם יש לך למשל למבורגיני אוונטאדור. בפנים השינוי צנוע: הגה שונה, דוושות אלומיניום וזהו. וכעת לחלק המרתק: המנוע, שהיותו מוגדש אמורה לסייע בקלות להפיק ממנו עוד כמה סוסים. ובכן: לא. לעת עתה LUMA לא נוגעת במנוע. בעתיד הם ייצרו קיטים שישחקו עם הגדישה אך כרגע זה פשוט לא קורה. למה LUMA?