גילי פריאנטה, מנהל חטיבת היוקרה בכלמוביל: "ה- SL, אשר ביססה את מעמדה לאורך השנים כאייקון מוטורי עם מסורת ספורטיבית מפוארת, מציעה עתה את הדגם החדש והעדכני המבוסס על פלטפורמה חדשה, אשר לוקחת את הביצועים, העיצוב והטכנולוגיה לשיאים חדשים". עוד מציין פריאנטה, כי עוד לפני ההשקה הרשמית לדגם החדש רשימת המתנה של לקוחות בישראל, שהזמינו את הרכב, וצפויים לקבל את הרכב עוד השנה.

ההודעה מגיעה אחרי שכלמוביל מרצדס החלה לשווק את ה-Mercedes-AMG SL. מדובר במהדורה החדשה של מכונית הספורט האייקונית, שמציעה שילוב בין הספורטיביות של ה-SL המקורית לבין היוקרה והיכולות הטכנולוגיות שמאפיינות את רכבי מרצדס המודרניים. בנוסף יש חידוש היסטורי שאולי לא ירד בקלות בגרונם של הטהרנים: ה-SL מגיעה לראשונה עם ארבעה מושבים.
המכונית פותחה על ידי חטיבת הביצועים Mercedes-AMG ותשווק בשלוש גרסאות שונות בטווח מחירים שבין 1.2 ל-1.85 מיליון שקלים:
ה- SL 63 4MATIC+ – בעלת מנוע ה-V8 עם 585 כוחות סוס, יכולת האצה ל-100 קמ"ש ב-3.6 שניות ומהירות מרבית של 315 קמ"ש.
ה- Mercedes-AMG SL 55 4MATIC+- מנוע V8 עם 476 כוחות סוס, בעל יכולת האצה ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות ומהירות מרבית של 295 קמ"ש.
ה-SL 43 – בעלת 381 כוחות סוס, יכולת האצה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות ומהירות מרבית של 275 קמ"ש.

• זה הפלאג-אין הייבריד המוצלח ביותר
בכל דגמי ה – SL החדשים תמצאו היגוי לגלגלים בסרן האחורי, ספוילר חשמלי, ידיות דלת נשלפות, חישוקי AMG מעוצבים ופנסי Digital Light לתאורה אפקטיבית במיוחד, אפילו בתנאי נהיגה מורכבים בכפרים ללא תשתית. לדגמי ה-SL55 ו-SL63 גם הנעה לכל ארבעת הגלגלים (4Matic+) עם נעילת דיפרנציאל חשמלי מוגבל החלקה וכן מערכת מתלים אקטיבית AMG active ride control, כולל אפשרות להגבהת חזית הרכב.

לדברי מרצדס: "העיצוב החיצוני והפנימי משלבים בין מודרניות לספורטיביות של ה-AMG וה-SL האייקונית כמכונית ספורט". העיצוב החיצוני כולל בסיס גלגלים מאורך ומכסה מנוע ארוך במיוחד, יחד עם גג נפתח ומושבים אחוריים עם מגן רוח. לצדם חישוקי גלגלים גדולי קוטר ופנסים קדמיים ואחוריים המעוצבים בצורה דקה וחדה.

Mercedes-AMG SL 43 Roadster
עיצוב הפנים של ה SL החדשה שואב השראה מה-SL הראשונה, ה-300 SL Roadster, ומציע שילוב של גיאומטריה אנלוגית בעולם דיגיטלי בשם "hyperanalogue". זה כולל מרכיבים איכותיים ועבודת יד קפדנית שמדגישה את סטנדרט הנוחות הגבוה ועיצוב הפנים עם סידור מושבים 2+2 מרווח ופונקציונאלי. המושבים האחוריים הופכים את הרכב לשימושי יותר. ב-SL ניתן גם למצוא את הדור האחרון של ממשק המשתמש ה-MBUX, אשר פועל בצורה אינטואיטיבית ובעל יכולות למידה את בעליו.