יום שלישי , 19 מרץ 2024
סאנגיונג רקסטון החדש. עדיין עם שלדת סולם והעברת כוח לשטח - בישראל בהמשך 2017. צילום: סאנגיונג
סאנגיונג רקסטון החדש. עדיין עם שלדת סולם והעברת כוח לשטח - בישראל בהמשך 2017. צילום: סאנגיונג

סאנגיונג רקסטון – עדיין קשוח!

תומר הדר

רק לפני ימים ספורים סיפרנו לכם על הצגת הדור החדש של סאנגיונג רקסטון וכעת חושפת סאנגיונג את המפרט המלא. ראשית בשורה חשובה: סאנגיונג רקסטון הוא רכב שטח אמיתי! יש לו שלדת סולם אמיתית לחלוטין, כלומר סאנגיונג לא החליטה ללכת בדרכם המוכרת של יונדאי סנטה פה, קיה סורנטו וכל חבריהם אחודי השלדה. בשורה נוספת: לרקסטון יש טרנספר (תיבת העברה), כלומר ניתן לנסוע בו במצב הנעה אחורית, הנעה כפולה-וכמובן גם Low.

סאנגיונג רקסטון החדש. עדיין עם שלדת סולם והעברת כוח לשטח - בישראל בהמשך 2017. צילום: סאנגיונג
סאנגיונג רקסטון החדש. עדיין עם שלדת סולם והעברת כוח לשטח – בישראל בהמשך 2017. צילום: סאנגיונג

עוד נקודה חשובה נוגעת לקשר המסורתי וארוך השנים בין מרצדס לסאנגיונג. לכן למנוע הטורבו דיזל של סאנגיונג (בנפח 2.2 ליטרים) משודכת תיבה אוטומטית של מרצדס, בעלת שבע מהירויות. למנוע הבנזין (מוגדש, 2.0 ליטרים) משודכת תיבה אוטומטית של אייסין בעלת שש מהירויות. מבנה המתלים של הרקסטון מעניין בפני עצמו: שלדת סולם אומנם יש לו, אך לטובת נוחות בכביש הוחלט שלא להציב מאחור סרן חי, אלא מתלה מולטי לינק (רב-חיבורי).

סאנגיונג רקסטון החדש מיועד להגיע לישראל במהלך השנה הנוכחית.

Check Also

רוביקון 392 הסוף

אדיוס ל-המי V8 ברנגלר רוביקון. שלום להוריקן הטורי וכפול המגדשים. JEEP מוציאה מהדורת סיום לרנגלר 392 כשבאופק כבר נראה ההוריקן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

one × five =