תומר הדר
ססאנגיונג הקוריאנית, יצרנית שבדרך כלל מתמחה ברכבי שטח נערכת לדאקר ומציגה את הרקסטון DKR – הדגם שיחליף את הטיבולי DKR שהתחרה במרוץ הדרום אמריקאי בשנה שעברה.
לפי ססאנגיונג, הרקסטון דאקר פותח על ידי חטיבת הספורט המוטורי של ססאנגיונג בספרד כדי להתחרות בקטגוריית 1-3 T – כלומר מדובר ברכב בעל הנעה אחורית בלבד ומנוע מרכזי. ססאנגיונג לא ממהרת לחשוף מידע אודות המנוע המסתורי ומסתפקת בציון העובדה שמדובר במנוע 8 בוכנות המפיק 450 כוחות סוס, די והותר כדי להזניק את הרקסטון DKR ל-100 קמ"ש תוך 4.4 שניות ועד מהירות מרבית של 195 קמ"ש – באמצעות תיבה בעלת שש מהירויות.

כדי להתמודד עם מגוון תנאי השטח, בחרה ססאנגיונג לצייד את ה DKR החדש ברביעיית צמיגי יוקוהאמה גאולנדר בקוטר 37 אינץ' על חישוקי 17 אינץ' ("DKR עצור בצד") שנאחזים על ידי קאליפרים של AP RACING. השלדה היא כמובן שלדת צינורות כרומולי וארבעת הבולמים, שמיועדים לסבול במשך שעות ארוכות, הם מתוצרת KING.
• מבחן דרכים ססאנגיונג רקסטון החדש
הגרסה ה"אזרחית" של ססאנגיונג רקסטון משווקת גם בישראל במחיר של 240 אלפי שקלים