יום שישי , 27 מאי 2022
ראשי » חדשות » ססאנגיונג יוצאת לדאקר
ססאנגיונג רקסטון DKR - לקראת ראלי דאקר גם ססאנגיונג מחממת מנוע V8. צילום: ססאנגיונג
ססאנגיונג רקסטון DKR - לקראת ראלי דאקר גם ססאנגיונג מחממת מנוע V8. צילום: ססאנגיונג

ססאנגיונג יוצאת לדאקר


תומר הדר

ססאנגיונג הקוריאנית, יצרנית שבדרך כלל מתמחה ברכבי שטח נערכת לדאקר ומציגה את הרקסטון DKR – הדגם שיחליף את הטיבולי DKR שהתחרה במרוץ הדרום אמריקאי בשנה שעברה.

לפי ססאנגיונג, הרקסטון דאקר פותח על ידי חטיבת הספורט המוטורי של ססאנגיונג בספרד כדי להתחרות בקטגוריית 1-3 T – כלומר מדובר ברכב בעל הנעה אחורית בלבד ומנוע מרכזי. ססאנגיונג לא ממהרת לחשוף מידע אודות המנוע המסתורי ומסתפקת בציון העובדה שמדובר במנוע 8 בוכנות המפיק 450 כוחות סוס, די והותר כדי להזניק את הרקסטון DKR  ל-100 קמ"ש תוך 4.4 שניות ועד מהירות מרבית של 195 קמ"ש – באמצעות תיבה בעלת שש מהירויות.

ססאנגיונג רקסטון DKR - לקראת ראלי דאקר גם ססאנגיונג מחממת מנוע V8. צילום: ססאנגיונג
ססאנגיונג רקסטון DKR – לקראת ראלי דאקר גם ססאנגיונג מחממת מנוע V8. צילום: ססאנגיונג

כדי להתמודד עם מגוון תנאי השטח, בחרה ססאנגיונג לצייד את ה DKR החדש ברביעיית צמיגי יוקוהאמה גאולנדר בקוטר 37 אינץ' על חישוקי 17 אינץ' ("DKR  עצור בצד") שנאחזים על ידי קאליפרים של AP RACING. השלדה היא כמובן שלדת צינורות כרומולי וארבעת הבולמים, שמיועדים לסבול במשך שעות ארוכות, הם מתוצרת KING.

מבחן דרכים ססאנגיונג רקסטון החדש

הגרסה ה"אזרחית" של ססאנגיונג רקסטון משווקת גם בישראל במחיר של 240 אלפי שקלים

 

צפו גם בזה

מבחן דרכים יונדאי איוניק 5 AWD

נהגנו בגרסה הבכירה של יונדאי איוניק 5. עם הרבה יותר כוח וחבילת אבזור ELITE שכוללת את הכל וגילינו את הסיבות שבזכותן ה-IONIQ5 זוכה לכזה פרגון במבחני רכב בכל העולם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.