יום חמישי , 28 מרץ 2024
מיני קאנטרימן חדשה ל-2017 עם מידות גדולות, מנועים חדשים וגרסה היברידית. אצלנו בקרוב. צילום: מיני
מיני קאנטרימן חדשה ל-2017 עם מידות גדולות, מנועים חדשים וגרסה היברידית. אצלנו בקרוב. צילום: מיני

וידאו: מיני קאנטרימן חדש


• גדולה יותר

• גרסת פלאג-אין

• בישראל בשנה הבאה

תומר הדר

מיני הגרמנית חושפת את הדור החדש של הקאנטרימן, רכב הכביש שטח שמבוסס על מכלוליה של מיני. הדור החדש של הקאנטרימן נחשף הלילה, שבועות ספורים לפני הצגתו הרשמית בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס שתתקיים בנובמבר. על פי מיני, הקאנטרימן החדשה ארוכה וגדולה באופן ניכר מן הדור הנוכחי: לפי נתוני היצרנית, הקאנטרימן ארוכה בלא פחות מ-200 מילימטרים ורחבה ב-30 מילימטרים מן הקאנטרימן היוצאת. לטענת מיני, הגידול הניכר במימדים מעניק לדגם החדש מרווח פנימי עדיף משמעותית על זה של הדגם הקודם, המאפשר לראשונה הושבה של חמישה מבוגרים ברכב. בנוסף, גם נפח תא המטען צמח ב-220 ליטרים – ל-450 ליטרים. כאשר המושב האחורי מקופל, נפח תא המטען של הקאנטרימן גדל ל-1,309 ליטרים.

מיני קאנטרימן חדשה ל-2017 עם מידות גדולות, מנועים חדשים וגרסה היברידית. אצלנו בקרוב. צילום: מיני
מיני קאנטרימן חדשה ל-2017 עם מידות גדולות, מנועים חדשים וגרסה היברידית. אצלנו בקרוב. צילום: מיני

דברו איתנו על מיני קאנטרימן

מבחן דרכים ב.מ.וו X1

לפי מיני, הקאנטרימן תצויד בין היתר במגוון נרחב של אביזרים שבעצם "משדרגים" אותה כך שתוכל להתמודד מול אאודי Q2 ודומיו. לדוגמה; תא המטען נפתח כעת באופן חשמלי והופך למה שבמיני מגדירים כ"ספסל פיקניק". מערכת ההנעה של הקאנטרימן החדשה "הושאלה" מהחברה האם ב.מ.וו ומבוססת, בגרסאות כפולות ההנעה על אלה שמצויות בין היתר ב-ב.מ.וו X1.

מיני קאנטרימן חדשה ל-2017 עם מידות גדולות, מנועים חדשים וגרסה היברידית. אצלנו בקרוב. צילום: מיני
מיני קאנטרימן חדשה ל-2017 עם מידות גדולות, מנועים חדשים וגרסה היברידית. אצלנו בקרוב. צילום: מיני

רשימת המנועים כוללת מנוע בנפח 1.5 ליטרים המפיק 136 כ"ס, מנוע בנפח 2.0 ליטרים שיותקן בקופר S אשר מפיק 192 כ"ס, מנוע דיזל בנפח 2.0 ליטרים המפיק 150 כ"ס ומנוע דיזל נוסף המפיק 190 כ"ס, ואולם, גולת הכותרת היא גרסת הפלאג אין הייבריד, שתצויד במנוע הבנזין המוכר של מיני בנפח 1.5 ליטרים המפיק 136 כ"ס שיניע את הגלגלים הקדמיים ומנוע חשמלי המפיק 88 כ"ס שיניע את הגלגלים האחוריים. ביחד, המנועים מפיקים לא פחות מ-39.2 קג"מ. כאשר הקאנטרימן נוסעת בכוח המנוע החשמלי בלבד, היא מסוגלת להגיע עד 125 קמ"ש לטווח של עד 40 קילומטרים. צריכת הדלק הממוצעת של הקאנטרימן פלאג אין הייבריד היא ליטר אחד של דלק ל-49 קילומטרים. הקאנטרימן החדשה תגיע לישראל בשנה הבאה.

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 × four =