רוני נאק
שיפורי רכב הם עניין אינדיבידואלי. ישנם בעלי רכבים שדורשים מהטיונר שלהם שירכיב בודיקיט וחישוקי 22 אינץ' על רנו קליאו, כדי לחגוג את העובדה שהם התקינו פילטר פתוח וזכו לתוספת מדהימה של שני כוחות סוס – וישנם כאלה שמעדיפים לא לשנות שום דבר, גם אם העלו גדישה, שיפרו פליטה והעלו הספקים בעשרות אחוזים.

• איזה רכב כדאי לקנות? דבר איתנו!
כך בדיוק נוהגים בסדנת השיפורים ABT בכל הקשור בטוארג V8 – בניגוד לחבילות שהיצרנית בדרך כלל מציעה למכוניות מבית קבוצת פולקסווגן, החל בפולו וכלה באאודי A8, הכוללות ניפוחים, פגושים ואגזוזים, הפעם ב-ABT יודעים היטב שמדובר בלקוחות שמעדיפים דיסקרטיות. לכן מנוע הטורבו דיזל זוכה לתוכנת ניהול מנוע חדשה המעלה את ההספק מ-335 כוחות סוס ל-380 כוחות סוס וסט קפיצי הנמכה צנועים המנמיכים את הרכב ב-30 מילימטרים בחזית ו-40 מילימטרים מאחור. מעבר לכך, ABT מציעים גם חישוקי 22 אינץ', וזהו בעצם. די צנוע, לא?
