יום שני , 6 מאי 2024
פותח בונוס לעובדים VW
בונוס של 20,000 שקלים לעובדים VW. צילום: פולקסווגן

20,000 שקלים בונוס לעובדי VW

רוני נאק

מעטים המקרים שבהם אנו נחשפים לרמות השכר בתעשיית הרכב. אצלנו מדובר לרוב בחברות פרטיות שנתוניהן נסתרים מהעין – ורק בודדות כמו למשל קבוצת קרסו ודלק מוטורס – הן בורסאיות ושכר הבכירים גלוי לכל (תחשבו 7 ספרות ולא בנמוך).

קו יצור מכוניות
המאמץ של עובדי VW ביצור הגולף 8 השתלם. בונוס של 495 מיליון אירו לכולם. צילום: VW

בכל מקרה, עובדי VW שמחו השבוע כשהודיעו להם כי בעקבות "שנת 2019 מוצלחת" הם יקבלו בונוס של 4950 אירו. כל אחד מהם ובסך הכל מדובר ב-100,000 עובדים (סה"כ 495 מיליון אירו). זאת כחלק מהסכם של חלוקת רווחים בין ועד העובדים של שישה מפעלים וחטיבות משנה בגרמניה – להנהלת הקבוצה. אחת הסיבות שצוינו בהודעה לעובדים היא "עמידה ביעדי היצור" שההנהלה הציבה לתפוקה של הגולף 8 החדשה. יעדים אשר דרשו מהעובדים מאמץ חריג כדי לעמוד בהם.

רכב חשמלי VW
הרכב החשמלי העולמי של VW מתעכב בשל בעיות תוכנה. צילום: VW

עם כל היופי שבדבר – זה בכל זאת עושה קווטצ' להנהלה להשתחרר מסכום נאה כזה. ובאותה הודעה על הבונוס היא מספרת לעובדים על הקשיים הצפויים בעתיד הקרוב. הם מציינים בעיות במערכות האלקטרוניות בגולף 8 וכן בעיות תוכנה ברכב החשמלי ID3 אשר בפיתוחו הושקעו מיליארדים – ועתה מתעכב. כך לפי ההודעה בעלון לעובדי VW בגרמניה.

Check Also

מבחן דרכים הונדה CITY

במחיר של 119,900 שקלים הונדה סיטי בולטת כפתרון הנגיש ביותר למשפחה בתקופה בה המחירים של רכב חדש מעלים בסימן שאלה את התמורה לכסף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

fifteen − six =