• SUV סגמנט B
• 2 רמות אבזור RS1 ו-RS2
• 151 ו-155 אלפי שקלים
• מתחרים: פיג'ו 2008, אופל מוקה, טויוטה C-HR, מאזדה CX-30
רוני נאק
שברולט המיוצגת בישראל על ידי UMI, מודיעה על החזרה להיצע של דגמי ה-SUV של של ה-TRAX. הדגם שבעבר עוד היה שריד מיושן לימים שבהן אופל הייתה חלק מ-GM, חוזר כל-חדש היישר לסגמנט b-suv ומשתחל למקומו בליין הדגמים מתחת לשברולט טריילבלייזר (בעל יכול השטח המפתיעה בגרסה הבכירה). בסגמנט הזה שברולט טראקס יפגוש לא מעט מתחרים חזקים ממערב וממזרח.

לשברולט טראקס החדש בסיס גלגלים ארוך לסגמנט של 270 ס"מ. אורך כללי של 453 ס"מ, רוחב של 182 ס"מ ומרווח גחון של 186 מ"מ. כרגיל בשברולט ה-SUV החדש מציג תא מטען משמעותי בעל נפח של 725 ל' (עד לגובה התקרה).
הכוח מגיע ממנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2ל' עם 3 ציל'. התפוקה עומדת על 139 כ"ס ו-22.4 קג"מ. ההנעה קדמית בלבד דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. תצפו לכ-8.6 שניות ל-100 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 7.4ל' ל-100 ק"מ.
• טויוטה יאריס קרוס הייבריד במסירה מהירה וללא מקדמה!
• מה חשבנו על שברולט בלייזר החדש?

בהיצע שתי רמות אבזור, שתיהן RS בעלות אופי ספורטיבית. בין פריטי האבזור אפשר למצא חישוקי גלגל 18 אינץ', בקרת אקלים, פתיחה והתנעה ללא מפתח, ריפודי עור אקולוגי, שמשות כהות, פנסי LED, מסילות גג ואופציה לגג שמש.
ברמת האבזור הבכירה יש לוח מחוונים דיגיטלי 8 אינץ'. לצידו מסך מולטימדיה של 8 או 11 אינץ', תמיכה בממשקי קארפליי ואנדרואיד – היוצרים קוקפיט דיגיטלי מלא ברמת RS2 הבכירה.
בתחום הבטיחות נציין 6 כריות אוויר, תיקון סטיה מנתיב, בלימת חירום אוטונומית, זיהוי שטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.
שברולט טראקס החדש ישווק ב-5 גווני צבע שונים ו-2 סוגי ריפודים בהתאם לרמת האבזור.
