שבת , 27 אפריל 2024
מערכת ההנעה החשמלית של יונדאי IONIQ 5 זוכה להכרה כאחת הטובות בעולם ומובילת המהפכה החשמלית. צילום: רוני נאק

hyundai יחידת ההנעה הטובה בעולם


WardsAuto היא ספקית מובילה בעולם הרכב של תכנים, תובנות וניתוח כלי רכב. החברה משרתת את צורכי המידע של תעשיית הרכב העולמית ברציפות במשך יותר מ-90 שנה. WardsAuto, הממוקמת בארצות הברית, מספקת נקודת מבט ייחודית ומרחיקה לראות אל פני עתיד.

מערכת ההנעה החשמלית של יונדאי IONIQ 5 זוכה להכרה כאחת הטובות בעולם ומובילת המהפכה החשמלית. צילום: יונדאי

סוג המידע בו היא עוסקת נוגע בכל ההיבטים של עסקי הרכב, ממרכז הטכנולוגיה דרך רצפת המפעל ועד לאולם התצוגה. המטרה הגדולה של החברה היא להזין במידע את העוסקים בעולמות האוטו-טק כדי להאיץ את עתיד התעשייה.

זו השנה ה-28 ל-Wards 10 Best Engines & Propulsion Systems, תחרות שנועדה כדי להכיר בהישגים יוצאי דופן של צוותי הפיתוח השונים ויכולתם לספק לנו הלקוחות מנועים עם יותר כוח, יותר מומנט ויעילות טובה יותר. השנה התמודדו 29 מועמדים על ההכרה היוקרתית. בתחרות משתתפות מערכות הנעה חדשות לגמרי או מעודכנות באופן משמעותי, יחד עם זוכים משנת 2021.

מערכת ההנעה ב-IONIQ 5 הכל-חשמלית של יונדאי זכתה בתואר "אחד מהמנועים ומערכות ההנעה הטובות ביותר לשנת "2022. הפרסים השנתיים מכירים בהתקדמות מהותית של מערכות ההינע חדשות, או משופרות באופן משמעותי.

• לעמוד באתר wards AUTO

ה-IONIQ 5 נבחר בזכות הביצועים הנהדרים, יכולת הטעינה אולטרה-מהירה, טווח הנסיעה הארוך והמחיר שלו.  לאורך השנים, יונדאי זכתה 15 פעמים בהכרה הזו, בזכות הפיתוח המתמיד של מערכות ההנעה שלה מאז ש- WardsAuto החלה לסמן את המצטיינים בשנת 1995.

לא רק מערכת ההנעה החשמלית של יונדאי IONIQ 5 זוכה להכרה אלא כמגדיר מחדש מהו רכב מודרני ואיכותי. צילום: רוני נאק

לדברי שופט WardsAuto, דרו וינטר: "ה-IONIQ 5 מגדיר מחדש את הרכב המודרני, לא רק מנקודת המבט של ההנעה. המכונית יוצרת חלל פנימי חדש ומרווח על ידי ניצול כל הדברים שאין לפלטפורמת EV, כמו מנהרת הילוכים. מערכת ההנעה של ה-IONIQ 5 לא רק מוכרת את המכונית; זה מגדיר מחדש מה מכונית יכולה להיות".

מערכת ההנעה החשמלית של יונדאי IONIQ 5 על פלטפורמת E-GMP המצוינת בעלת יתרונות יחסיים אדירים. צילום: יונדאי

יונדאי איוניק 5 היא רק המבשרת של משפחה כל-חדשה של דגמי IONIQ חשמליים. כולם מתבססים על פלטפורמת E-GMP המצוינת. בין תכונותיה הבולטות אפשר לציין מתח עבודה של 800v המאפשר טעינה אולטרה מהירה של עד 350 קו"ט (עד 175 קו"ט ב-400 וולט שיש כרגע בישראל), אפשרות לבחור בין מנוע אחורי יחיד או הנעה כפולה עם שני מנועים. טווח הספקים נרחב מ-217 כ"ס ועד מעל ל-500 כ"ס בדגמים עתידיים, מערכת ניהול אנרגיה חכמה ואפשרות להזין כוח רב החוצה, עד 3.6 קו"ט, מערכת מתלים המספקת התנהגות כביש נהדרת וכמובן מבנה מודולארי המאפשר למתכנני הרכב לשנות את בסיס הגלגלים והמפשק שלהם על פי דרישות הפיתוח השונות.

הדגם הבא במשפחת IONIQ יהיה ה-6 שממצא את הגמישות והעוצמה של E-GMP. צילום: יונדאי

אצלנו בישראל כרגע תוכלו ליהנות מהפלטפורמה הזו בדגמי איוניק 5 של יונדאי ו-ג'נסיס GV60 ומותגי הקבוצה האחרים. בעתיד תגיע מערכת ההנעה הזו בסדאן המעוצבת, איוניק 6 ובהמשך גם ב-SUV עם 7 מושבים הנושא את השם איוניק 7 או SEVEN כשם הקונספט המהפכני שכבר הוצג לעולם.

ההכרזה הרשמית צפויה להתקיים ב-26 ו-27 לאוקטובר בדטרויט.

Check Also

קיה אוסטרליה: טנדר חשמלי זה לא פתרון

הראשון מתוך תעשיית הרכב שיוצא פומבית נגד דגם חשמלי חדש שחברתו עתידה לשווק. מנכ"ל קיה אוסטרליה מעז להצביע על המלך העירום האם זה יהיה סוף הקריירה שלו?

One comment

  1. ח חש חשמ חשמל מחושמל

    אבל למה צריך בכל תחילת נסיעה להגדיר מחדש רגנרציה ועוד אלמנטים של נהיגה?
    וגם אין רכבים חדשים למכירה….
    מערכת ההנעה הטובה ביותר שלא תוכלו לרכוש ב2022 ואולי גם לא ב2023…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 − 2 =