יום ראשון , 22 ספטמבר 2019
ראשי » מגזין » מנכ"ל אופל לשעבר: "IAA היא כשלון מהדהד"
קארל תומאס ניומן - מנכ"ל אופל לשעבר צופה את הסוף של תערוכות הרכב. צילום: GM
קארל תומאס ניומן - מנכ"ל אופל לשעבר צופה את הסוף של תערוכות הרכב. צילום: GM

מנכ"ל אופל לשעבר: "IAA היא כשלון מהדהד"

רוני נאק

זה לא סוד שיצרני הרכב המסורתיים מתחילים להדיר רגליים מתערוכות הרכב הגדולות. חלקן מעדיפות להציג את הסחורה בתערוכות טכנולוגיה כמו CES – או שהעבירו משקל לשוקי המזרח – ובעיקר לסין. אבל שלושת התערוכות השנתיות, והדו שנתיות, החשובות של אירופה: ג'נבה ופריז/פרנקפורט הולכות ומאבדות במהירות את הרלוונטיות שלהן.

מתערוכת פרנקפורט, הגדולה והראוותנית בתערוכות אירופה, נעדרו בשנת 2017, 7 מותגי רכב. השנה נעדרו ממנה 22 מותגי רכב שהותירו אחריהם אולמות ריקים. ניומן אמר: "אם התערוכה הזו חברת ערך לכל כך הרבה מותגי רכב, והיא לא פונה באופן רחב לכלל תעשיית הרכב כפי שהייתה בעבר, הרי שנותרנו עם תערוכת מוגבלת וחד-ממדית. בעיתונות היו יותר כותרות על ההפגנות סביבה מאשר על המכוניות שהוצגו. עצוב מאד". בציוץ לטוויטר מוסיף ניומן: "זה מובן מאיליו ולכן אומר זאת בבוטות: IAA2019 היא כשלון אדיר. רק צל חיוור של מה שהייתה פעם. אין סיבה שתהיה IAA2021. סוף הסיפור".

ניומן אומר זאת כשברקע איגוד יצרני הרכב הגרמניים – VDA – וגני התערוכה של פרנקפורט – MESSE –  אישרו כי לא קיים חוזה להמשך תערוכות הרכב במקום בשנים הקרובות.

צפו גם בזה

אל תסמכו על מערכות העזר האוטונומיות - כמו במקרה הזה שלא יכלה להחליט לאיזה נתיב לעבור ופגעה במעקה. צילום: AXA

סכנה עיקרית: דליקות

ענקית הביטוח AXA עורכת מבחני בטיחות משלה לכלי רכב חשמליים – המסקנות העיקריות: סכנת דליקה ושקט רב מדי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

three × 1 =