יום שלישי , 29 ספטמבר 2020
ראשי » חדשות » יגואר F-PACE חדש – אצלנו בתחילת 2021
יגואר F-PACE מתחדש עם עדכוני שלדה, עיצוב חיצוני ובעיקר קבינה חדשה ומערכות הנעה היברידיות. צילום: יגואר

יגואר F-PACE חדש – אצלנו בתחילת 2021

רוני נאק

הלילה חשפה יגואר את הדור השני של רכב הפנאי הראשון של המותג: F-Pace. הבסיס הוא שלדה מעודכנת אשר עברה התאמות ושינויים כדי לתמוך במגוון נרחב של מערכות הנעה מחושמלות וכדי לאפשר שילוב של מערכות אוטומציה ודינאמיקה חדשות.

יגואר F-PACE מתחדש עם עדכוני שלדה, עיצוב חיצוני ובעיקר קבינה חדשה ומערכות הנעה היברידיות. צילום: יגואר

לצד העיצוב החיצוני המחודד יותר – אבל כזה השומר על הזהות של הרכב, נעשה עבודה רבה יותר בתוך היגואר כדי להרים אותו לרמה שאנו רואים היום במותגי הפרימיום האחרים. זה אומר קוקפיט חדש לגמרי ואולטרא מודרני. לוח מחוונים ווירטואלי שניתן לקנפג, מערכת מולטימדיה מעודכנת  – PIVI – כפי שפגשנו לראשונה בלנד רובר דיפנדר החדש, רק עם מסך הרבה יותר גדול במידה של עד 11.4 אינץ'. מתחת לכל זה יש ארכיטקטורה חדשה בשם EVA2.0 אשר מאפשרת לא רק לקבל עדכוני מערכת "מהאוויר" (היא תמיד מקושרת) אלא גם בעלת מבנה המאפשר שילוב של טכנולוגיות עתידיות לכשיגיעו.

יגואר F-PACE מתחדש עם עדכוני שלדה, עיצוב חיצוני ובעיקר קבינה חדשה ומערכות הנעה היברידיות. צילום: יגואר

מערכות ההנעה רובן מקבלות סיוע חשמלי כזה או אחר – מהיברידי קל (MHEV) ועד PHEV שנטען משקע החשמל. טווח ההספקים נע מ-163 כ"ס לגרסת הדיזל הבסיסית ועד ל-404 כ"ס לגרסת בנזין 2.0ל' טורבו PHEV שמייצרה גם 65 קג"מ. לאותה גרסת PHEV יש טווח חשמלי של 53 ק"מ מסוללת ליתיום של 17.1 קוט"ש, יכולת טעינה מהירה מעמדת DC  ורמת פליטה סופר-נמוכה של 49 גק"מ.

יגואר F-PACE מתחדש עם עדכוני שלדה, עיצוב חיצוני ובעיקר קבינה חדשה ומערכות הנעה היברידיות. צילום: יגואר

ההנעה כפולה קבועה עם העברת כוח עדיפה לאחור – בשביל הדינאמיות אתם יודעים – וכן תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים המשותפת לכל הגרסאות.

יגואר F-PACE מתחדש עם עדכוני שלדה, עיצוב חיצוני ובעיקר קבינה חדשה ומערכות הנעה היברידיות. צילום: יגואר

רמי וקסמן -סמנכ"ל שיווק ומכירות יגואר -לנד רובר : " F-PACE  הכל חדשה מצטרפת למשפחה המרשימה של דגמי יגואר. אנו בטוחים שתתפוס נתח שוק משמעותי ב- 2021 וזאת בזכות העיצוב החדשני, חווית הנהיגה, טכנולוגיות מתקדמות ואפשרויות ההנעה החלופית.  יגואר מתחילה לתפוס את מקומה הראוי בישראל והעליה הניכרת במכירות השנה על אף הקורונה מעידה על כך. "

 

צפו גם בזה

ללא תאונות, ללא זיהום וללא פקקים

קאדילק מובילה את החזון של GM לעתיד של תחבורה חכמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

18 − 13 =