יום שלישי , 29 ספטמבר 2020
ראשי » חדשות » יונדאי טוסון כל-חדש!
זה יונדאי טוסון החדש - וכן הוא יהיה גם היברידי. אצלנו במחצית השניה של 2021. צילום: יונדאי

יונדאי טוסון כל-חדש!


רוני נאק

יונדאי העולמית הציגה הלילה את הדור הרביעי של יונדאי טוסון. והיא החלה מדף נייר חלק. זהו הדגם הנמכר ביותר גלובאלית של ענקית הרכב הקוריאנית, יוצע לראשונה בגרסאות של בסיס גלגלים ארוך (275.5 ס"מ) או קצר (268 ס"מ) וישלב גם מערכות הנעה היברידיות והנעה כפולה.

זה יונדאי טוסון החדש – קוקפיט דיגיטאלי וסביבת נוסעים חדשה. נראה מאד מרשים. צילום: יונדאי

המראה העתידני שלא לומר ה"פרימיומי" של הטוסון החדש מקבל חיזוק בצורה של פנסי LED המשולבים בשבכה הקדמית, לוגו יצרן הטבוע בשמשה האחורית, ועוד אלמנטים כמו מגב אחורי נסתר ועוד. סביבת הנוסעים חדשנית ביותר והיא אך ורק ווירטואלית. במידה מסויימת יונדאי עקבה כאן אחרי השינוי העמוק שמרצדס עשתה בתאי הנוסעים שלה עם זניחת לוח המחוונים הקלאסי לטובת מסכים ווירטואליים גדולים. ובכן. גם ביונדאי טוסון תמצאו סידור דומה לצד עיצוב תא נקי מאד, מינימאליסטי – וככל שאנו יכולים לומר מהצילומים גם איכותי.

להיצע מנועי הדיזל והבנזין מצטרפות שתי גרסאות היברידיות מעניינות. אחת היברידית והשניה היברידית נטענת. שתיהן מתבססות על מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6ל' עם תפוקה של 180 כ"ס. יחד עם ההנעה החשמלית התפוקה המושלבת עומדת על 230 כ"ס ו-36 קג"מ (נפח הסוללות לא צויין). גם מערכת ההנעה הכפולה שודרגה. זו כוללת עתה גם שלושה מצבי שטח: בוץ, חול ושלג. הורדת הכוח היא דרך תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים.

זה יונדאי טוסון החדש – ועשיר בסממני פרימיום רבים. בסיס גלגלים ארוך או קצר. צילום: יונדאי

בתחום הבטיחות תצפו למערך הבטיחות המלא כולל בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד רשימה ארוכה – שבוודאי שמשתנה בהתאם לרמות האבזור שיהיו. פיצ'רים כמו להפוך את הטלפון הנייד שלך למפתח של הרכב לצד מערכות שמע מקוריות מ-BOSE והתממשקות מלאה לקארפליי /אנדרואיד הם רק חלק קטן ממה שמסתמן כרף החדש לרכב הפנאי המשפחתי.

יונדאי טוסון החדש צפוי יגיע לישראל במחצית השניה של 2021.

 

צפו גם בזה

ללא תאונות, ללא זיהום וללא פקקים

קאדילק מובילה את החזון של GM לעתיד של תחבורה חכמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

9 − nine =