רוני נאק
מטלקאר – יבואנית קיה – נמסר היום על ריקול – קריאת שירות – רחבת היקף לקיה נירו. מדובר בכלי רכב שיוצרו מתחילת היצור ועד ל-19 בספטמבר 2017. סיבת הריקול היא כי עלולה להופיע בלוח המחוונים נורית חיווי Check-Hybrid, וכי נדרש לבדוק / להחליף את ממסרי המתח או בית הממסרים.
לקוח שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר למוקד שרות לקוחות של היבואן בטל' מס' 1-800-377-775 או לבדוק באתר האינטרנט https://kia-israel.co.il/recall.
חשוב לציין כי על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את ה"קריאה חוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב ולא תתאפשר העברת בעלות.