שבת , 27 אפריל 2024
BYD Seal מגיע לישראל. החל ב-217 אלפי שקלים. צילום: BYD

BYD SEAL החל ב-217 אלפי שקלים

 

• byd seal  דיזיין 216,990 שקלים

• byd SEAL אקסלנס 233,990 שקלים

• סדאן ספורטיבית 4 דלתות חשמלית

רוני נאק

שלמה מוטורס, יבואנית BYD לישראל, ממשיכה את הגדלת הרזולוציה של קו הדגמים הזמינים ללקוחות בישראל. אחרי שכבשה את השוק עם ה-ATTO3 ובמקביל משווקת גם רכב מנהלים מהודר, HAN וגם רכב פנאי גדול עם 7 מושבים בשם TANG, היא עתה מתחילה לשווק גם את ה-SEAL – סדאן ספורטיבית עם עד 530 כ"ס.

BYD Seal מגיע לישראל. החל ב-217 אלפי שקלים. צילום: BYD

הרכב מתבסס על הפלטפורמה החשמלית החדשה ביותר שבהיצע – מכונה E-Platform 3.0 אשר משלבת את מארז הסוללות הגדול 82.5 קוט"ש, כמרכיב נושא עומס בשלדה ובכך תורם – לדברי BYD – לצמצום כוחות הפיתול ולשיפור העמידות בעת פגיעות מן הצד. בסיס הגלגלים ארוך למדי עם 292 ס"מ והעיצוב הנאה מסתיר היטב את הממדים: אורך של 4.8מ', רוחב של 187 ס"מ וגובה של 146 ס"מ. עם ממדים כאלה, ורצפה שטוחה יש ליושבים מאחור מקום רב לרגליים ועוד נותרים 400ל' לתא המטען מאחור ועוד 53ל' לתא מטען קדמי.

לשתי גרסאות ההנעה אותה סוללת LFP בעלת קיבולת של 82.5 קוט"ש. אותה ניתן לטעון עד 150 קו"ט בעמדות טעינה DC או 11 קו"ט AC תלת פאזי. בגרסת ההנעה האחורית תקבלו מנוע עם 312 כ"סו-36 קג"מ ואילו ההנעה הכפולה מוסיפה לו מנוע קדמי לתפוקה משותפת של 530 כ"ס ו-67 קג"מ. טווח הנסיעה המירבי הרשמי הוא 520 ק"מ לגרסת השרירים ו-570 ק"מ לגרסת ההנעה האחורית.

BYD Seal מגיע לישראל. החל ב-217 אלפי שקלים. צילום: BYD

חבילות האבזור עשירות מאד וכוללות מבחר של 6 גווני צבע, 2 צבעים לתא הנוסעים, גג פנוראמי עצום (עם כיסוי ידני הנצמד עם מגנטים), קוקפיט דיגיטלי עם מסך 15 אינץ' מסתובב, מערכת שמע מבית "דיינאודיו" עם מספר רמקולים כמספר שבטי ישראל. בנוסף, יש גם הפעלה קולית, ממשקי קארפליי ואנדרואיד – עדכונים מהאוויר וגם בורר הילוכים מקריסטל – בשביל היוקרה אתם יודעים.

חבילת הבטיחות מתחילה מ-5 כוכבי בטיחות ב-NCAP. יש גם 9 כריות אוויר שהמספר האי זוגי הוא בשל כרית אוויר מרכזית בין הנוסע לנהג – מערכות סיוע לנהג ובטיחות אקטיביות רבות ועוד רשימת אבזור ארוכה.

BYD Seal מגיע לישראל. החל ב-217 אלפי שקלים. צילום: BYD

היבואנית, שלמה מוטורס, נותנת 8 שנות אחריות או 200K קילומטרים או 70%SOC על הסוללה. 8 שנות אחריות או 150K קילומטרים על יחידת ההנעה עצמה ו-6 שנים אחריות על כל החלקים האחרים שלא צוינו לעיל.

בכך ה-BYD סיל מצטרפת לשורה של השקות של רכבי סדאן חשמליים סיניים. כולם טכנולוגיים, כולם מעוצבים, כולם מאובזרים וכולם נושאים עיניים לטסלה.

Check Also

קיה אוסטרליה: טנדר חשמלי זה לא פתרון

הראשון מתוך תעשיית הרכב שיוצא פומבית נגד דגם חשמלי חדש שחברתו עתידה לשווק. מנכ"ל קיה אוסטרליה מעז להצביע על המלך העירום האם זה יהיה סוף הקריירה שלו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

fifteen − 6 =