תומר הדר
עבור יצרני רכבי העל, כניסה למשחק רכבי הכביש שטח הפכה בשנים האחרונות לצעד כמעט חיוני להישרדות. פורשה היתה כמובן הראשונה עם פורשה קאיין ואחריה –בפער ניכר- הגיע תורה של מזראטי לבנטה וכך, בעוד שפרארי נשבעת שוב ושוב שלא תייצר רכב כביש שטח, המתחרה בהמשך הכביש (שעה ורבע בערך)- למבורגיני חושפת עוד ועוד פרטים על רכב הכביש שטח הראשון של החברה; URUS.
• מזראטי לבנטה
• פורשה מקאן מול יגואר F-PACE
הפעם מדובר ביחידת הכוח, שמנכ"ל החברה סטפאנו דומינצ'לי חשף "בטעות" במהלך ראיון בתקשורת האיטלקית. לדברי דומינצ'לי, ה-URUS יצויד במנוע V8 כפול מגדשים שיפיק 650 כוחות סוס. שנה לאחר השקת ה-URUS הרשמית, שתתקיים בשנה הבאה, תוצע גם גרסת פלאג אין הייבריד. צפי המסירות הוא 1,000 רכבים בשנה הבאה ו-3,500 יחידות בשנת 2019. המחיר, שימו לב, יהיה כ-200 אלף יורו, ואין אפילו LOW כמו שהיה ללמבורגיני LM002
המספרים במנוע נשמעים מעולה, אבל מי ישכול לקנות רכב כזה לא יקנה אותו, כי באותו המחיר אפשר לקנות רכב אחר ממותג מקביל שלא רק יתן לך את העונג של להיות בעל רכב ממותג על המגובה בסיבובי ראשים של האנשים מלבדך.
למבורגיני ML002 היתה רכב כושל ביותר מבחינת הנדסת אנוש!!!