רוני נאק
חברת המזרח, יבואנית לנד רובר ויגואר, הודיעה הבוקר על הרחבת היצע הגרסאות של הדיפנדר:
ה-110 מתחבר לשקע החשמל עם גרסה פלאג-אין הייבריד המשלבת מנוע טורבו בנזין 2.0ל' ומנוע חשמלי לתפוקה משולבת של 404 כ"ס. סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 19.2 קוט"ש מאפשרת טווח נסיעה חשמלי של עד 46 ק"מ ויכולת טעינה מהירה (30 דק') או טעינה מעמדת AC בכשעתיים. הדיפנדר פלאג אין ישווק עם חבילת offroad הכוללת טריין ריספונס 2 בעל 7 מפות ניהול שונות לשטח, בקרת ירידה במדרון וכן חישוקי גלגל 20 אינץ' יוקרתיים.
המחיר של לנד רובר דיפנדר פלאג-אין עומד על 640,400 שקלים.
• מבחן דרכים לנד רובר דיפנדר 110
בנוסף, לנד רובר ישראל הודיעה גם על תחילת השיווק של הדיפנדר 130. להלן גרסה "ארוכה עוד יותר" של ה-110 ולא, כבעבר, פיק אפ. הדיפנדר 130 מיועד להוביל נוסעים בפאר הפרמיומי שיש עתה בדיפנדרים מהדור החדש וכולל 8 מושבים בסידור של שורות שניה ושלישית עם שלושה מושבים בכל אחת. כדי שיהיה מקום לכולם המרכב ארוך יותר ב-34 ס"מ ביחס לדיפנדר 110 (בסיס הגלגלים ללא שינוי ועומד עם 302 ס"מ). הכוח מגיע ממנוע טורבו דיזל 3.0ל' המפיק 250 כ"ס וכמובן מערכת 4X4 כפולה קבועה עם גיבוי של טריין ריספונס בעל 7 מפות ניהול שטח שונות. בנוסף, כולל ה-130 מתלי אוויר, צמיגים מחוזקים אך נעדר מע' דיפ' אקטיבית.
המחיר של לנד רובר דיפנדר 130 עומד על 622,100 שקלים