יום שישי , 26 אפריל 2024
פנאי, היברידי ומאובזר. MG מפתיעה עם דגם HS האחוז בכל הקלפים להצלחה. צילום: MG

רכב פנאי היברידי-נטען ב-158,888 שקלים

רוני נאק

לובינסקי, יבואנית מותגי PSA ו-MG, הודיעה על תחילה השיווק של דגם שני בהיצע הדגמים של מותג MG בישראל. אחרי שה-ZS עשתה מהפכה בתחום המכירה אונליין וגם מובילה את מכירת הרכב החשמלי בישראל ב-2020, מוצג עתה דגם גדול יותר – רכב פנאי כמובן ועם יתרונות יחסיים רבים ביחס לסגמנט.

ה-HS הוא כאמור גדול יותר מ-ZS ומתמודד מול רבי המכר של קבוצת C-Suv הנשלטת בעיקר על ידי מותגי הרכב הקוריאניים. עם בסיס גלגלים של 272 ס"מ ואורך כולל של 457 ס"מ (ועוד 4 מ"מ) מדובר אם כן בבסיס גלגלים ארוך יותר בכ-5 ס"מ מהקוריאנים ואורך כללי גדול יותר ב-9 ס"מ. אולם הבשורה נמצאת מתחת לפח – יחידת ההנעה.

פנאי, היברידי ומאובזר. קוקפיט דיגיטלי מלא עם ממשקים לסמארטפונים ותיבת 10 הילוכים. צילום: MG

מדובר בשילוב של מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5ל' ומנוע חשמלי שיחד מפיקים 258 כ"ס ו-48.9 קג"מ בשיא התפוקה. ללא עומס חריג מפחיתה המערכת את התפוקה, בשם היעילות האנרגטית, למומנט של 37.7 קג"מ מכובדים גם הם. תיבת הילוכים בת 10 הילוכים מורידה את הכוח לגלגלים הקדמיים. הנעה כפולה אין. לפי נתוני היצרן ל-HS יש טווח חשמלי מירבי של 52 ק"מ (WLTP) וצריכת דלק משולבת של 55.1 ק"מ/ל'. את הכוח החשמלי מספקת סוללת ליתיום עם קיבולת של 16.6 קוט"ש שיכולה לקבל טעינה מלאה ב-7.5 שעות מעמדת טעינה לרכב חשמלי. לוביסנקי מעניקה 8 שנות אחריות או 150 אלף קילומטרים על הסוללה ו-5 שנים.

בסיס גלגלים ארוך ממוצע הקטגוריה. כמעט 50 קג"מ בשיא העוצמה ו-6.9 שניות ל-100. צילום: MG

חבילת הבטיחות מקיפה ביותר (אצלנו מקבלת דירוג 7 מתוך 8) – וכוללת בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון של סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים, קריאת תמרורים (עם ממשק לבקרת השיוט להתאמת המהירות) וגם 6 כריות אוויק, מערכות בקרת יציבות ומשיכה ועיגוני איזופיקס למושבי תינוקות.

חבילת איבזור עשירה מאד עם ריפודים משולבי אלקנטרה, חלון שמש נפתח, חימום למושבים ועוד. צילום: MG

בהיצע רמת אבזור אחת וזו עשירה למדי. תמצאו בה מושבים קדמיים מחוממים, חלון שמש פנוראמי, דלת תא מטען חשמלית, תאורת LED מלאה לפנים ומאחור, כניסה ללא מפתח, ריפודי מושבים משולבי אלקנטרה ועוד. הקוקפיט מודרני לעילא עם לוח מחוונים ווירטואלי 12.3 אינץ' ולצידו מולטימדיה עם מסך 10.1 אינץ' שני שאחראי לתפעול של ממשק הטלפון, שמע ועוד. בהחלט רשימה ארוכה ומקיפה.

מחיר החלב -158,888 שקלים. כאשר לובינסקי היבואנית תתן שורה של הטבות למזמינים עד לסוף חודש פברואר.

דלת תא מטען חשמלית ונפח שלא עושה פשרות בשל הסוללה ההיברידית. צילום: MG

דני שביט, מנכ"ל חברת לובינסקי: "הגעת MG HS PHEV, מסמנת עלית מדרגה נוספת בתהליך הפיכת MG לאחד המותגים המרכזיים בשוק הרכב הישראלי. אחרי שנה בה הובילה MG את הנגשת המהפכה החשמלית לצרכן הישראלי, הפעם אנחנו מציגים את ה-C-SUV היברידי נטען שמציג את החבילה השלמה ביותר בשוק הרכב ומשלב את העוצמה, החיסכון באנרגיה, בטיחות אקטיבית ואבזור ברמה גבוהה וכל זה בהצעת ערך אטרקטיבית מאוד"

 

 

Check Also

קיה אוסטרליה: טנדר חשמלי זה לא פתרון

הראשון מתוך תעשיית הרכב שיוצא פומבית נגד דגם חשמלי חדש שחברתו עתידה לשווק. מנכ"ל קיה אוסטרליה מעז להצביע על המלך העירום האם זה יהיה סוף הקריירה שלו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

two × five =