יום שלישי , 3 דצמבר 2024
מיצובישי אאוטלנדר PHEV פרץ לחיינו בדורו השני. צילום: מיצובישי
מיצובישי אאוטלנדר PHEV פרץ לחיינו בדורו השני. צילום: מיצובישי

עשרת רכבי ה-PHEV הנמכרים ביותר הם

רוני נאק

בעוד שאצלנו PHEV זה יחסית דבר חדש שעוד לא הגיע לרחובות במסות גדולות – במזרח דווקא כן. והמספרים הם כאלה שאם ממש חייבים לשים נקודת התחלה מתי הרכב החשמלי הפך להיות אלטרנטיבה עממית למכונית בעלות מנועי בעירה פנימית – בואו נחליט שזו תהיה תערוכת ג'נבה של 2019.

הנה גרף עם עמודות כמו שאתם אוהבים - באדיבות JATO
הנה גרף עם עמודות כמו שאתם אוהבים – באדיבות JATO

אם אתם לא מזהים את הרכב האדום שבצילום זה בסדר. מדובר במותג הסיני BYD דגם TANG ממנו נמכרו ב-2018 62 אלף יחידות. במקום השני דגם אחר של BYD עם 61 אלף יחידות ובמקום השביעי BYD  נוסף עם 39 אלף יחידות.

מתוך העשירייה הזו אנו מכירים את ב.מ.וו סדרה 5 שהייתה ה-PHEV השלישי הנמכר ביותר עם 50 אלף יחידות גלובלית. אחריה במקום הרביעי טויוטה פריוס עם 47 אלף יחידות ואאוטלנדר של מיצובישי עם 41 אלף יחידות במקום השביעי.

טויוטה פריוס PHEV הגיעה לישראל כבר ב-2015 ללא אימפקט של ממש על השוק. צילום: טויוטה
טויוטה פריוס PHEV הגיעה לישראל כבר ב-2015 ללא אימפקט של ממש על השוק. צילום: טויוטה

על פי JATO בשנת 2018 נמכרו גלובאלית 717,300 מכוניות היברידיות PHEV והמגמה רק תתעצם – אם תשתית הטעינה תצליח לעמוד בקצב הריבוי של המכוניות האלה ושל החשמליות שבדרך.

Check Also

מאקסוס MIFA החל ב-214,990 שקלים

מאקסוס MIFA מגיע לישראל. משפחה של מיניוונים למשפחה ועם 7 או 8 מושבים ולא מעט רמות אבזור נוחות ובטיחות. האם זה הסוף של עידן ה-SUV

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *