רוני נאק
אתמול השיקה מאיר יבואנית הונדה ו-וולוו, את הדור החדש של רכב הפנאי הבינוני שלה – XC60. דגם אשר מוביל את מכירות המותג בעולם ואצלנו נמכר בעקביות ומספרים עולים החל משנת 2009.
במידה רבה ה-XC60 החדש הוא אחיו הקטן של וולוו XC90 המרשים. הם חולקים אותה פלטפורמה מודולארית – SPA בה הפרמטר הקבוע היחיד הוא המרחק בין הסרן הקדמי לדשבוארד – כל השאר גמיש ובר התאמה. במקביל גם ליין המנועים דומה: טורבו בנזין עם 254 או 320 כ"ס, טורבו דיזל עם 235 כ"ס והיברידי-בנזין עם הספק משולב של 407 כ"ס. כל המכוניות מצוידות בהנעה כפולה – ואין כרגע באופק גרסת הנעה קדמית.
השפה העיצובית הנוכחית בולטת מאד במרכב הנקי למראה אך המתוחכם בתיכנונו. תא הנהג והנוסעים גם הוא מזכיר מאד את האח הגדול XC90 במראה, בניקיון ממיתוג רב ובאיכות המרשימה של חומרי הגלם שבתוכו.
• להורדת המפרט המלא של וולוו XC60
חבילות האיבזור עשירות מאד. ובמידה רבה מצדיקות את המחיר המבוקש – בעיקר שהוא עשרות אלפים מתחת למחירי המתחרות מהשילוש הקדוש. תחרות מיבשות אחרות פשוט לא משחקת כאן – היתרון הטכנולוגי כה גדול שכל פנאי פרימיום אחר יהיה ארכאי לידו.
גם חבילות הבטיחות גדושות כל טוב ובהתאם לפילוסופיית הבטיחות המתקדמת של וולוו הן מכילות יכולות שאין אצל המתחרות – כמו התחמקות אקטיבית מתאונה ועוד.
אלה המחירים
XC60 T8 R-DESIGN | XC60 T8 INSCRIPTION | XC60 D5 MOMENTUM PLUS | XC60 T5 MOMENTUM PLUS | XC60 D5 MOMENTUM | XC60 T5 MOMENTUM |
369,900 ש"ח | 369,900 ש"ח | 369,900 ש"ח | 359,900 ש"ח | 349,900 ש"ח | 329,900 ש"ח |