בעולם שיווק הרכב מעטים המקרים שבהם זורם התקציב לכייוון הלקוחות ולא להיפך. ואם הוא זורם "סתם" כדי לגרום להם להרגיש טוב (ועל הדרך להבטיח את קניית ההונדה הבאה שלהם) אדרבה.
חברת "מאיר", יבואנית ומשווקת מכוניות ואופנועי הונדה בישראל, מקיימת פעילות תחת הכותרת Honda Loves You Back, במטרה להחזיר אהבה ללקוחות הונדה. הפעילות מתקיימת תוך שמירה על מומנט ההפתעה וסודיות מוחלטת בכל הקשור לסוגי הפעילויות, התדירות שלהן והמקומות בהם הן מתקיימות, זאת כדי "לתפוס" את לקוחותיה ברגע הכי לא צפוי, בעודם ברכב.