יום שישי , 29 מרץ 2024

יגואר תרד לשטח?

 
אל הצהרה מפי אדריאן הלמארק, הבוס של יגואר, מאוגוסט בשנה שעברה בדבר הצורך להוסיף SUV להיצע של יגואר וכי "אסור ליגואר להתבסס על מכוניות סלון בעיקר" מצטרפת הצהרה נוספת היוצאת מפי דובר יגואר ד'היום – סטיוארט שור – לגבי הרחבת ההיצע בארבע השנים הקרובות בשני דגמים נוספים. הכוונה היא מן הסתם להוספת לפחות רכב כביש-שטח אחד, ככל הנראה יותר 'קרוסאובר' עדין וכביש, אך ייתכן גם שעוד נראה SUV של ממש מחופש ליגואר.

מידע הדולף ממטה טאטא ההודית – בעלת הבית של יגואר ולנד רובר – מלמד כי ככל הנראה יגואר מפתחת SUV-פרימיום קומפקטי על בסיס הלנד רובר ריינג' רובר אווק (Evoque) וכי בהחלט ייתכן ששיתוף הפעולה ההדדי בין שתי היצרניות הבריטיות יורחב גם לרכב גדול יותר עם סמל הפנתר המזנק; קשה להאמין שנראה יגואר מבוססת על לנד רובר דיסקברי אך בהחלט ייתכן שנראה משהו שיתבסס על יגואר XF, למשל, שיתחרה ברכבי קרוסאובר/SUV מפוארים דוגמת מרצדס ML, פורשה קאיין, אודי Q7 ושות'.

אם נוסיף על כך הצהרה נוספת לגבי הגברת השימוש בחומרים קלים בבניית מכוניותיהם, בעיקר אלומיניום, הרי שאם וכאשר נראה SUV בתצורה כזו או אחרת עם לוגו יגואר קל לנחש שמדובר יהיה ברכב שיתבלט יותר על האספלט מאשר מעבר לו.

נמתין בסבלנות עוד קצת, שכן ההערכות מדברות על לא יאוחר מסוף 2013 להשקת יגואר שטח הראשון.

Check Also

בשורה לבעלי לנד רובר ויגואר

1,450 שקלים בלבד. חבילת טיפול מוזלת לבעלי דגמי לנד רובר ויגואר. מוצרי מגנטי-מרלי - שהיא גם ספקית OEM של יצרנים רבים עכשיו בחברת המזרח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

five × five =