יום שלישי , 26 מרץ 2019
ראשי » חדשות » יונדאי i20 תופסת (2.0 ס"מ) גובה
יונדאי i20 אקטיב. בקרוב אצלנו. צילום: יונדאי
יונדאי i20 אקטיב. בקרוב אצלנו. צילום: יונדאי

יונדאי i20 תופסת (2.0 ס"מ) גובה

ניר בן זקן
גובה הוא ככל הנראה השאיפה הגדולה ביותר של האדם המודרני. כולם רוצים לגור בפנטהאוז, לטוס במחלקה הראשונה (הנמצאת בחלק מהמטוסים בקומה העליונה) וכמובן לנהוג בקרוסאובר מורם מעם – קטגוריה שלא מפסיקה לצמוח ומהווה את הפרה החולבת של תעשיית הרכב בשנים האחרונות.

יונדאי i20 אקטיב. בקרוב אצלנו. צילום: יונדאי
יונדאי i20 אקטיב. בקרוב אצלנו. צילום: יונדאי

יונדאי תציג בתערוכת פרנקפורט את ה-i20 אקטיב, גרסת פנאי עם אפיל של ג'יפון למכונית הסופר מיני. ויזואלית היא נבדלת מהגרסה הרגילה במסילות גגון בולטות, פגושים נפוחים עם מגני פלסטיק כסוף בולט וצמד פנסי ערפל מוגדלים בעוד בפגוש הקדמי כונס אוויר גדול בצורת טרפז (טרפז הפוך בגרסה הרגילה). בתא הנוסעים השינויים מינוריים יותר וכוללים את הגבהת מושבי הנוסעים לטובת יצירת תנוחת נהיגה גבוהה ושולטת.

יונדאי i20 אקטיב. בקרוב אצלנו. צילום: יונדאי
יונדאי i20 אקטיב. בקרוב אצלנו. צילום: יונדאי

בחזית יוצעו עם מנוע בנזין 1.4 ליטר 100 כ"ס המוכר מהגרסה הנמכרת בישראל ו-3 צילינדרים 1.0 ליטר טורבו והזרקת דלק ישירה החדש של החברה עם 100 כ"ס או 120 כ"ס. באירופה ה-i20 אקטיב תתחרה בפולקסוואגן קרוס פולו בעוד כלמוביל יבואנית יונדאי מסרה כי לישראל היא תגיע ככל הנראה בתחילת שנה הבאה.

צפו גם בזה

פורשה קאיין - עכשיו גרסת הקופה. יותר סקסי ודינאמי, פחות מקום לקיאק. צילום: פורשה

פורשה קאיין: קופה

פורשה מציגה גרסת קופה של הקאיין שמבוססת על מכלולים של הקאיין, המנועים של הקאיין והפלטפורמה של הקאיין. האם הביצועים שלה עדיפים על אלה של הקאיין?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 × 5 =