יום ראשון , 11 מאי 2025
AVTAR 11 עוד רגע מושק בישראל וצפוי להגיע עם יהלום. צילום: יצרן

עוד רגע – אווטאר 11 בישראל

שטח

לקראת ההשקה הצפויה בחודש יוני הקרוב, אלבר יבואנית מותג רכבי הפרימיום החשמליים Avatr מודיעה כי רכביה עושים את דרכם לישראל אבל לא רק: כל רוכש של דגם ה-Avatr 11 יקבל מחזיק מפתחות ייחודי, משובץ יהלום.

ה-Avatr 11 הוא SUV פרימיום חשמלי בעיצוב קופה המשלב אלגנטיות, ביצועים יוצאי דופן וטכנולוגיה מתקדמת. מאחוריו עומדות צ'אנגאן, מענקיות הרכב בסין, ו-CATL, יצרנית הסוללות הגדולה בעולם, בשיתוף פעולה המשלב מומחיות אירופאית עם חדשנות סינית.

AVTAR 11 עוד רגע מושק בישראל וצפוי להגיע עם יהלום. צילום: יצרן

 

הרכב תוכנן במרכז הפיתוח של החברה במינכן על ידי נאדר פאג׳ינזדה, מעצב בכיר לשעבר ב-BMW. הוא מציע עיצוב חיצוני מרהיב, תא נוסעים יוקרתי במיוחד, ומערכות מתקדמות כגון מסכי מולטימדיה ענקיים, מערכת שמע מבית Meridian עם 25 רמקולים, ותאורת אווירה ב-256 צבעים.

ה-Avatr 11 יוצע בשתי גרסאות, כשהחזקה מביניהן מספקת 578 כוחות סוס, האצה ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות וטווח של עד 540 ק"מ בין טעינות. בנוסף, הרכב תומך בטעינה אולטרה מהירה המוסיפה 200 ק"מ נסיעה תוך 10 דקות בלבד. הערכתנו היא שמחיר הרכב הצפוי יהיה בין 300 ל-400 אלף שקלים.

AVTAR 11 עוד רגע מושק בישראל וצפוי להגיע עם יהלום. צילום: יצרן

 

עילי גזית, מנהל פעילות יבוא הרכב בקבוצת אלבר, מדגיש את חשיבות ההשקה של דגם ה-Avatr 11 בישראל, שנבחרה להיות השוק האירופי הראשון בו מושק המותג. לדבריו, הבחירה הזו משקפת את החשיבות האסטרטגית שמייחס היצרן לשוק המקומי. גזית מציין כי ההתעניינות ברכב חורגת מהציפיות: “כמות הפניות הפתיעה אפילו אותנו”, הוא אומר – ומוסיף כי הדגם צפוי למשוך תשומת לב לא רק בזכות העיצוב החדשני והביצועים המרשימים, אלא גם בזכות חוויית יוקרה כוללת, שבאה לידי ביטוי בפרטים הקטנים ביותר. “מחזיק המפתחות המשובץ ביהלום הוא סמל לערך היוקרתי והבלעדי שמלווה את המותג לכל אורכה של חוויית הרכישה, שתוכננה בקפידה על ידי היצרן״.

 

Check Also

ביום אחד קאדילק הופכת 100% חשמלית

מהפך דרמטי בשוק היוקרה. קאדילק הופכת למותג היוקרה המערבי הראשון שמציג ליין מלא של דגמים חשמליים בלבד. כולם רכבי פנאי-שטח עם מאות כוחות סוס, המון טק ומחיר תחרותי

3 comments

  1. מחיר הרכב בסין פחות מ 38 k דולר. בתור רכב טרי שיבואן שראלי-לא מהמובלים- הוא ה 1 שמקבל אותו,,והקונה הישראלי יהיה שפן הניסיונות מחוץ לסין,אין לדעתי סיבה לתמחור של יותר מתוס. של 30-40 אחוז מהמחיר בסין.
    אחרת להבנתי הרכב ישכב עם אלפיי חבריו הסינים במגרשי החניה בדרום הארץ וחבל.

    • איך תיקרה לשרלטנות הזו מצד היבואנים לרווח גג עד 10 אחוז למה לא עושים חוק שימנע מהם להחליט איזה גובה מחיר הם יכולים לכבוע

  2. קובי פרגון

    רק אם יתומחר ברמת מחיר עד 300 אלף יהיה לו סיכוי להימכר בכמות מסחרית ,אחרת ישארו במלאי כמויות ענקיות שיצטרכו להימכר בלאו קוסט!!!

להגיב על גיא פרי לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *