יום שלישי , 19 מרץ 2024
זה ג'יפ רנגלר החדש - שעוד לא הגיע אפילו לישראל - וגם הוא נכלל בריקול העצום של FCA שבו בקרת השיוט משתלטת ולא ניתנת לניתוק. צילום: JEEP
זה ג'יפ רנגלר החדש - שעוד לא הגיע אפילו לישראל - וגם הוא נכלל בריקול העצום של FCA שבו בקרת השיוט משתלטת ולא ניתנת לניתוק. צילום: JEEP

סופר-מגה ריקול: 4.8 מכוניות ממותגי קרייזלר למוסך

תומר הדר

היכונו לאחד הריקולים הגדולים בתולדות פיאט קרייזלר. הסיבה: המכוניות עלולות לנעול את בקרת השיוט ולהמשיך לנסוע. כך מודיעה FCA, חברת האם של פיאט וקרייזלר.

מדובר באחד הריקולים הגדולים בתולדות היצרנית- ולפי FCA  עד כה לא אותרו רכבים שהיו מעורבים בתאונות דרכים כתוצאה מן הליקוי המדובר. אך עם זאת, בנתיים כאמצעי בטיחות מדגישה FCA  שבדגמים אשר מושפעים מן הריקול אסור להפעיל את בקרת השיוט. יש לציין כי חלק ניכר מן הדגמים המזומנים לריקול, אשר נחשב לאחד הגדולים בתולדות פיאט קרייזלר, אינם דגמים המשווקים בישראל, אלא דגמים יחודיים לשוק האמריקאי.

גם ג'יפ גרנד צ'ירוקי משנים 2014 עד 2018  - וגם הוא נכלל בריקול העצום של FCA שבו בקרת השיוט משתלטת ולא ניתנת לניתוק. צילום: JEEP
גם ג'יפ גרנד צ'ירוקי משנים 2014 עד 2018 – וגם הוא נכלל בריקול העצום של FCA שבו בקרת השיוט משתלטת ולא ניתנת לניתוק. צילום: JEEP

על פי פיאט קרייזלר, הריקול נוגע ל-14  דגמי רכבים שונים ותתי דגמים שיוצרו בין 2014 ל-2018 הדגמים הם קרייזלר 200 משנות המודל 2015 עד 2017, קרייזלר 300 מן השנים 2014 עד 2018, קרייזלר פסיפיקה מן השנים 2017 עד 2018, דודג' צ'אלנג'ר קופה מן השנים 2015 עד 2018, דודג' צ'אלנג'ר סגאן מן השנים 2014 עד 2018, דודג' ג'רני מן השנים 2014 עד 2018, דודג' דוראנגו מן השנים 2014 עד 2018.

ג'יפ צ'רוקי וגראנד צ'רוקי מן השנים 2014 עד 2018,, ג'יפ רנגלר החדש (ששיווקו בישראל טרם החל) משנת 2018 וטנדר ראם 1500 משנת 2014 עד 2018.

Check Also

רוביקון 392 הסוף

אדיוס ל-המי V8 ברנגלר רוביקון. שלום להוריקן הטורי וכפול המגדשים. JEEP מוציאה מהדורת סיום לרנגלר 392 כשבאופק כבר נראה ההוריקן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

13 − 3 =