שבת , 27 אפריל 2024
רשתות הטעינה הציבורית גובות "דמי חיבור" בנוסף לעלות החשמל הנטען. צילום: רוני נאק

טוענים רכב חשמלי? הכירו את "דמי חיבור"

רוני נאק

תשתית הטעינה הציבורית ממשיכה להתייקר במהירות – בעיקר בעמדות DC שעלותן כבר נושקות ל-3.0 ל-1 קו"ט. עתה נוספה עלות חדשה למחיר הטעינה – דמי חיבור – אשר נגבים מלקוחות מזדמנים שלא רשומים כמנויים של רשת הטעינה הספציפית.

הודעת רשת ON מהיום – 5 שקלים דמי חיבור והכנה לקראת עליית מחיר הטעינה

• רכב חשמלי + עמדת טעינה והתקנה באלדן

אותם דמי חיבור כבר ניגבים על ידי רשתות EV EDGE בשיעור של כ-2.0 שקלים לחיבור ואילו היום הודיעה רשת ON (השת"פ של אפקון ו-דור אלון) על דמי חיבור "בסיסיים" של 5 שקלים.

דמי החיבור ניגבים בכל פעם שהתקע נכנס לשקע ללא קשר לכמות הטעינה – והם בנוסף לעלות החשמל הנטען.

הודעת רשת EV EDGE

Check Also

קיה אוסטרליה: טנדר חשמלי זה לא פתרון

הראשון מתוך תעשיית הרכב שיוצא פומבית נגד דגם חשמלי חדש שחברתו עתידה לשווק. מנכ"ל קיה אוסטרליה מעז להצביע על המלך העירום האם זה יהיה סוף הקריירה שלו?

2 comments

  1. עלות קילוואט ברשת – בערך חצי שקל.
    עלות קילוואט בעמדה – כמעט שלושה שקלים.
    אחלה מרווח!

  2. תגובה למשה

    אולי אחלה מרווח אבל שימוש דמגוגי בעיגול אגורות. אולי תכתוב:
    עלות קילוואט ברשת – כמעט שקל
    עלות קילוואט בעמדה – בערך שני שקלים
    מרווח סביר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 − 5 =