יום שני , 18 נובמבר 2019
ראשי » חדשות » הנסי מציגה: ג'יפ באמת חזק
אלף כוחות סוס מג'יפ גרנד צ'ירוקי טראקהוק. סדנת HENNESSY סוחטת יותר מ-300 כוחות סוס ממנוע הווילדקאט של הג'יפ שגם ככה מפיק 700 סוסים. צילום: HENNESSEY
אלף כוחות סוס מג'יפ גרנד צ'ירוקי טראקהוק. סדנת HENNESSY סוחטת יותר מ-300 כוחות סוס ממנוע הווילדקאט של הג'יפ שגם ככה מפיק 700 סוסים. צילום: HENNESSEY

הנסי מציגה: ג'יפ באמת חזק

תומר הדר

ג'יפ גראנד צ'רוקי כבר מזמן אינו חיית שטח: מדובר ברכב שרק חלק מגרסאותיו מצוידות בכלל ב LOW, מתליו נפרדים וגלגליו עטורי כרום. אך זה לא תמיד רע, כי יש גרסאות ביצועים, כמו הטראק הוק, שמנועו מגיע מן המפעל כשהוא מפיק 707 כוחות סוס מ-6.2 ליטרים מוזני מגדש על.

• חיסכו אלפי שקלים בקניית רכב חדש!


אך עם זאת, גם לכל ככל קיצוני יש יוצאים מן הכלל – הכוונה היא לסדנת הנסי שמתמחה בלקחת מנועי V8 ולסחוט מהם עוד סוסים באמצעות שכנוע אגרסיבי. במקרה של הטראק הוק, בהנסי מתחילים עם מנוע  V8 של ג'יפ הגראנד צ'ירוקי ואז מחליפים את הפולי של מגדש העל כדי לייצר עוד גדישה, משדרגים את תוכנת ניהול המנוע ומוסיפים גם קיט יניקה.

אלף כוחות סוס מג'יפ גרנד צ'ירוקי טראקהוק. סדנת HENNESSY סוחטת יותר מ-300 כוחות סוס ממנוע הווילדקאט של הג'יפ שגם ככה מפיק 700 סוסים. צילום: HENNESSEY
אלף כוחות סוס מג'יפ גרנד צ'ירוקי טראקהוק. סדנת HENNESSY סוחטת יותר מ-300 כוחות סוס ממנוע הווילדקאט של הג'יפ שגם ככה מפיק 700 סוסים. צילום: HENNESSEY

כדי לא להתעסק יותר מדי עם פעילי איכות הסביבה, הנסי לא משנה את מערכת הפליטה, שבכל מקרה מיועדת לתמוך בזרימה שמייצר המנוע המוגדש – והתוצאה הסופית היא עוד 145 כוחות סוס. כלומר- בסך הכל קצת יותר מ-850 סוסים, על ג'יפ גראנד צ'רוקי. למי שמעוניין לגרד 1,000 כוחות סוס, אל דאגה: הנסי עובדת בימים אלה על שדרוג נוסף שיפטר ממערכת הפליטה המקורית.

אלף כוחות סוס מג'יפ גרנד צ'ירוקי טראקהוק. סדנת HENNESSY סוחטת יותר מ-300 כוחות סוס ממנוע הווילדקאט של הג'יפ שגם ככה מפיק 700 סוסים. צילום: HENNESSEY
אלף כוחות סוס מג'יפ גרנד צ'ירוקי טראקהוק. סדנת HENNESSY סוחטת יותר מ-300 כוחות סוס ממנוע הווילדקאט של הג'יפ שגם ככה מפיק 700 סוסים. צילום: HENNESSEY

צפו גם בזה

יונדאי קונה חשמלית פותחת

חותכים את שווי השימוש

הטבות רבות נוספות לעובדים שיבחרו במכוניות חשמליות או בתחבורה ציבורית - בגרמניה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 + 18 =